ی خونه ی زیبا

@aminsadeghi75 April 2024
@aminsadeghi729 February 2024راستش من میترسم از اون روزی که به آرزوهام برسم و بازم خوشحال نشم
@aminsadeghi74 February 2024وقتی کسی مرا ناراحت میکند، از خود میپرسم این فرستاده شده تا چه درس مهمی به من یاد بدهد؟ فاقد کدام ویژگی شخصیتی و روانی هستم که باعث شده متحمل درد و رنج شوم؟!انسانهای عصبانی، آرامش و خونسردی را میآموزند؛ انسانهای تحقیرگر، عزت نفس را به شما میآموزند؛ انسانهای بیاحساس،
@aminsadeghi71 February 2024نه با کسی بحث کن، نه از کسی انتقاد کن.هرکی هرچی گفت، بگو حق با شماست و خودت را خلاص کن. آدمها عقیده ات را که می پرسند، نظرت را نمی خواهند. می خواهند با عقیده ی خودشان موافقت کنی. بحث کردن با آدمها، بی فایده است…📕 چراغ ها را من خاموش می کنم👤 #زویا_پیرزاد
@aminsadeghi729 January 2024قبل از اینکه بخرمش فقط یه شاخه خشک بود ولی بعد چند روز رشد کرد میبینی کار خدارو چوب خشک هم زنده میکنه
@aminsadeghi726 January 2024
@aminsadeghi725 January 2024در داشتن و به دست آوردن به دنبال شادى نباشيد، شادى فقط در بخشيدن به ديگران به دست مىآيد 📕 عشق وراى ايمان👤 #پائولو_كوئليو
@aminsadeghi722 January 2024تلگرام حتی چن وقت یبار میپرسه شمارت همونه؟ رمزت یادته؟ کاش یاد میگرفتی ازش.
@aminsadeghi717 January 2024هیچگاه مردمانت را دشمن یا عناصرِ دشمن مخوان ؛زیرا دو اصل را در مورد خود روشن کردی : یا اینقدر ظالم بودی که مردم خودت دشمنت شده اند یا انقدر ضعیف بودهای که دشمنانت مردمت را کنترل میکنند!
@aminsadeghi716 January 2024لازم نیست سر در بیاورید که خدا چطور میخواهد مشکلاتِ شما را حل کند.این مسئولیتِ اوست. کارِ شما نیست. کارِ شما این است که به او اعتماد داشته باشید.آن موقعیت را به خدا بسپارید و به او اعتماد کنید. خدای ما، خدای مافوقِ طبیعیست.او محدود به قوانینِ طبیعت نیست.
@aminsadeghi715 January 2024شکسپیر باید یه پرنده دیگه برام بخری من بهت اعتماد کردمI'm not namak hand😂760 KB