روز اولی که پامو گذاشتم سازمان ، رئیس سازمان بهم گفت : این جا قبل از همکار بودن ما یه خانواده ایم و واقعا هم همین بود...بودن در مدرسه و کنار بچه ها لذت خاص خودشو داره ولی کار کردن تو اداره هم تجربه خیلی خاصی عه امروزم که با تموم مشغله هاش دوستان سعی کردن سورپرایزم کنند 😍😍😍مرسی بابت همه چیز
15:05 - 26 April 2026