عزیزم 💔😭
404 KB

iri@atiehshrifi23 خرداد 1405اصلا انقدر از توافق ناراحت هستم نمی تونم برم مصاحبه عراقچی کامل نگاه کنم وقتی فهمیدم عراقچی میگه اورانیوم در ایران رقیق می کنیم فقط دلم برای دانشمندان هسته ای که سال گذشته ترور شدن سوخت 😭💔#ایران #جنگ_تحمیلی_سوم #صلح_تحمیلی
@atiehshrifi16 خرداد 1405
@atiehshrifi29 اردیبهشت 1405۲۰سال مذاکره به هیچ جا نرسیدیم بسته از گفتمان #ایران_قوی📌 ۲۰ سال یه ملت رو معطل کردید ♨️ بزرگتون با واژه یِ مزخرفِ گفت و گویِ تمدن ها دار و ندارِ این ملت را به باد دادکدوم تمدن ؟ با کیا حرف میزنید ؟همون تمدنی که با خیال راحت خون بچه ها رو ریختن ، تهش هم میخندیدن هی عقب نشینی کردید ، هی چابلوسی کردید ، چند تُن مواد غنی شده و چند هزار سانتریفیوژ که م…Show more
@atiehshrifi27 اردیبهشت 1405میگن مذاکره می کنیم چون رهبری گفته بابا یارو ترامپ احمق هر روز داره تهدید می کنه میگه باید اورانیوم بدی باید نطنز فردو اصفهان تعطیل کن هر روز داره به سران ما توهین می کنه این چه مذاکره حقیرانه ای هست بمب نسازیم چون رهبری حرام اعلام کرده یعنی هیچ مرجعی حکمش عوض نکرده تا حالا تا حرف می زنی میگن
@atiehshrifi25 اردیبهشت 1405ادعای ترامپ جنایتکار : می توانیم نیروگاه های ایران را در دو روز از بین ببریم اگر ایران اورانیوم های غنی شده خودش را تحویل ندهد وارد ایران می شویم بیا که ما منتظر تو هستیم اگر تو چاهای فاضلاب ایران دفنت می کنیم چون حیف خاک ایران هست #ایران_قوی #بمب_هسته_ای_بازدارنده#مذاکره #جنگ
@atiehshrifi25 اردیبهشت 1405آقا یه سوال ما جرات این که با صدا بلند بگیم ما تنگه رو بستیم هر کی می خواد رد بشه از ما باید اجازه بگیره رو نداریم تنگه وقتی باز میشه که ما دیگه هیچ آمریکایی تو خلیج فارس نبینیم نظامی ها دارند تلاش می کنن بعد دیپلمات ما میگه تنگه باز مخصوصا دوستان ما الان کو دوست ما چین و روسیه کشور های همسایه
@atiehshrifi24 اردیبهشت 1405چه قدر بهت تهمت زدن چقدر گفتن شش کلاسی ولی از دکتر های جراح قلب بهتر بودی خدا رحمتت کنه 💔🇮🇷#شهید_خدمت #سید #ایران_قوی
@atiehshrifi21 اردیبهشت 1405مادران ایران لبنان و فلسطین باید لباس خونی فرزندانشون آغوش بگیرند و گریه کنن سخنگویی کاخ سفید اما در شادی کامل در امنیت فرزندش را به آغوش می گیرد #مرگ_بر_آمریکا #ایران_قوی #کودکان_میناب #محور_مقاوت
@atiehshrifi20 اردیبهشت 1405دشمن خارجی یا دشمن داخلی دشمن خارجی میاد زندگی مون نابود می کنه دشمن داخلی ذره ذره داره نابودمون می کنم چرا این ها عوض نمیشن چرا پاسخگو هیچی نیستن #جنگ#دشمن_داخلینیمه اول اردیبهشت شیب ملایمی داره. نیمه دوم همزمان با کالابرگ ،حقوقها یهویی قیمت افزایشی میشه این یعنی #بانک مرکزی عمدا زمان پرداخت حقوق و یارانه دلار را افزایشی میکنه تا قدرت خرید مردم را کم کنه رسما بانک مرکزی علیه سفره مردم اعلام جنگ کرده #جنگ_رمضان #اینترنت #ایران #تنگه_هرمز #ترامپ #مذاکره
@atiehshrifi20 اردیبهشت 1405شیر مردان ایرانی ❤️🌷#ایران #رهبر_شهید #جنگ #جنگ_تحمیلی_سوم #محور_مقاومت
@atiehshrifi18 اردیبهشت 1405الان تو جنگ هستیم یا تو آتش بس چرا این سگ زرد هی میاد سراغ ما تکلیف مردم مشخص نیست این هی بره و بیاد که ما هم میشیم غزه و لبنان عادت می کنه هر غلطی که دلش بخواد بکنه آقای عراقچی مذاکرات داره هنوز خوب پیش میره #ایران_قوی #جنگ_تحمیلی_سوم #مرگ_بر_آمریکا
@atiehshrifi17 اردیبهشت 1405گزارش وال استریت ژورنال از خطوط قرمز آمریکا در مذاکرات تایید ایران مبنی بر اینکه به دنبال سلاح هسته ای نیست تعطیلی فردو نطنز و اصفهان ممنوعیت کامل فعالیت هسته ای زیرزمینی بازرسی های درخواستی تحویل تمام ذخایر اورانیم غنی شده بازگشایی تنگه هرمز همزمان با کاهش تحریم های آمریکا رفع تحریم براساس
@atiehshrifi14 اردیبهشت 1405دلیل حمله به امارات #استان_اشغالی_جنوبی #ایران_قوی #خلیج_فارس #تنگه_هرمز
@atiehshrifi12 اردیبهشت 1405سگ زرد :اجازه نمی دهیم ایران صاحب سلاح هسته ای شود آمریکا سلاح هسته ای نداره هر دقیقه هم تو کشورهای مختلف نمیره جنگ که این کشور سلاح شیمیایی داره این کشور سلاح هسته ای داره بعد هم همه اموال کشور نابود می کنه منابع کشور مصادره #مرگ_بر_آمریکا #مرگ_بر_سازشگر
@atiehshrifi11 اردیبهشت 1405