اگه اجازشو داشتم یه استخر وسط صحن مجلس میساختم یکرفش اب گرم وژرف دیگه اش اب سردباشه،باعمق خیلی خیلی مناااااااااسب 🕳️
@abasi11 January 2025Replying toاگه اجازشو داشتم یه استخر وسط صحن مجلس میساختم یکرفش اب گرم وژرف دیگه اش اب سردباشه،باعمق خیلی خیلی مناااااااااسب 🕳️
@user1738408179865 February 2025Replying toباسلام در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی7 MB
@A3222335 February 2025Replying toباسلام در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی،
@user1738408028555 February 2025Replying toباسلام در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم.. ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی7 MB
@user1738447198435 February 2025Replying toباسلام در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی یکبار هم شده پیگیری کنی
@user1738412754395 February 2025Replying toباسلام در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی#
@user1738432268675 February 2025Replying toباسلام در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی7 MB
@user1738408173565 February 2025Replying toباسلام در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری هستیم.حق خوردنی نیست ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی7 MB
@Mmirshafiee5 February 2025Replying toباسلام در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی
@user1738406630395 February 2025Replying toباسلام در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی
@Fm1214725 February 2025Replying toدروددر آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی
@user1738405658935 February 2025Replying toباسلام در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم.. ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی20 MB5 MB
@user1738407501365 February 2025Replying toدر آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی
@user1738416890905 February 2025Replying toباسلام در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی7 MB
@user1738407172245 February 2025Replying toباسلام در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی
@Farahei5 February 2025Replying toباسلام در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم #ازمون_کیفیت_بخشی
@user1738405271985 February 2025Replying toباسلام در آزمون استخدامی کیفیت بخشی وزارت آموزش و پرورش به دلیل باگ و خطای سیستمی در پردازش نمرات و تخلفات گسترده در این آزمون و پایمال شدن حقمان، خواهان جذب حداکثری مثل کد ۱۹ هستیم... ماقربانیان خطای سیستمی و تخلفات گسترده وزرات آموزش وپرورش هستیم🙏🏻 #ازمون_کیفیت_بخشی7 MB