حرف ما یک کلام است: وقتی درآمد اساتید دانشگاه، معلمان، پرستاران، کارگران، کارمندان و... در این کشور به ریال است، نباید هزینه‌هایشان به دلار باشد. نباید ثروت‌های خدادادی ایرانیان به دلار به ملت ایران فروخته شود. هر کس حامی این تفکر است، نئولیبرال است، ولو سربه‌سجود آیه‌خوان باشد.
13:02 - 13 May 2023

15 Reactions
406 Views