ما مردم ایران کنار لبنان فداکار هستیم 🇮🇷♥️🇱🇧
iriPinned post
سه قاب تاریخی از بیرانوند در سه جام جهانی
دوستان ببینید ویراستی ی قابلیت داره شما از صفحه کسی خوشتون نمیاد میتونید آنفالو کنید اگر فالو ندارید میتونید بلاک کنید به همین راحتی 😀
پزشکیان: در دفاع از حقوق مشروع هیچ ترسی وجود ندارد و پایان هر جنگی آتشبس و صلح است.رئیس جمهور عزیزم حرف شما متین اما جنگ امام حسین علیه السلام با یزید در روز عاشورا تمام شد اما هرگز صلحی رخ ندادجنس جنگ ایران و آمریکا به گواه رهبر شهیدمان از همان جنس است
یه جوری میگن امام حسین رو سیاسی نکنین انگار امام حسین تو راه سفر تفریحی تجاری به کوفه شهید شد
اگه از مردم توقع دارید وحدت شون حول این میزها باشه جسارتا بیا👍این اصلا لایک نیست
شهید همدانی: مگر میشود با آمریکاییها قدم بزنیم و انتظار داشته باشیم شهدا شفاعتمان کنند؟شهدا برای این کار ما را محاکمه میکنند..عراقچی و ونس در یک قاب 💔;)
انتظار داشتم به خاطر نشر اکاذیب توسط نبویان عذرخواهی کنند اما بخاطر این عذرخواهی کردند که نبویان اسناد محرمانه رو لو داده است نبویان دروغ نگفت و این قسمت دردناک ماجراست💔;)توجه کنید:نمیگویند آقای نبویان دروغ میگوید؛ میگویند: «چرا میگوید؟»
چرا موقعی که وسط فتنه ایشون دروغ بست به نیروی انتظامی کشور کسی استعفا نداد؟ چرا اونموقع کسی عذرخواهی نکرد ؟
وحدت را بهم نزنید همه چیز با رهبری هماهنگ استمدیر نامحترم شبکه خبر استعفا دادی؟به درک اسفل، به راست ترین ناحیه کلیه چپ ترامپکاش اون موقع که پزشکیان میومد وسط اغتشاشات 401 آتیش فتنه رو روشن میکرد هم استعفا میدادی🤦♂️🗿
یکنفرم بود هر روز اینور اونور مینشست و میگفت: نمیتونم ، نمیدونم ، بلد نیستم.به توافق با قاتل امام شهید که رسید گفت مسئولیتش با من(:
همزمان که تنگه هرمز رو بستیم هیئت مذاکره کننده فرستادیم سوئیس به این میگن ی حرکت رونالدینیویی
چرا به مردم دروغ میگویید شخص آقای قالیباف صراحتا مخالف بودندحالا بازم بیاید بگید جلیلی هم موافق بوداین دیگه صداسیماست اینو نمیتونید ماله بکشید1 MB
اونایی که توی خاموشی شب از خیمه امام حسین علیهالسلام رفتن هم از امام «اجازه» داشتن
کاش شهید رئیسی از این طرفدار متعصب ها یکی دوتا میداشت شهید رئیسی فکر کنم تنها سیاستمدار تاریخ جمهوری اسلامی بود که چپ و راست سر تخریبش وفاق داشتند #دلم_برای_رئیسی_سوخت
وضعیت ایران بهتر می بود اگه تعصبات بیجا و حتی احمقانه نسبت به برخی سیاستمداران کنار گذاشته میشد من ، تو ، ما فقط وظیفه مون هست که روی یک نفر تعصب داشته باشیم امام سید مجتبی حسینی خامنهایو لا غیر