post


This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌محمدرضا اکبری‌
@mosut25 December 2023
این مزخرفات چیه
Profile picture of ‌✿ 𝑭𝑨𝑻𝑰𝑴𝑨‌
@FATIMAPAHLEVANI25 December 2023
Replying to
ابراهیم رئیسی امام ۱۳ هست که نباید نقد نشه؟ :/ والا ائمه هم اجازه میدادن مخالفان نقد کنن اینا ماشالله کلی متملق و چاپلوس و ماله کش دارن 😕
Profile picture of ‌ALEX‌
@death25 December 2023
Replying to and
1/2اوایل ورود شما به ویراستی حجم زیادی ویراست علیه شما به خاطر انتقاداتتون منتشر میشد و من فکر میکردم این به خاطر تعصب طرف مقابله...نه مثکه به خاطر سطح پایین شعور شما و توهین پیاپی و مستقیم به قشر مخالفِ شما از طرف شماست.هر کسی شیوه ی انتقاد بخصوص خودش رو داره.کسی که هنگام انتقاد جانب احترام رو ...
Profile picture of ‌✿ 𝑭𝑨𝑻𝑰𝑴𝑨‌
@FATIMAPAHLEVANI25 December 2023
Replying to and
واقعا هم انتقاد هاشون تاثیر گذار بود چون من انقلابی بودم و به لطف ویراستی بی طرف و غیر انقلابی شدم من این مردمی شدن و غیر متعصب شدنم رو مدیون ویراستی و فحاشی انقلابیونش هستم
Profile picture of ‌دایی جان‌
@Alirashid25 December 2023
شما هیچ وقت انقلابی نبودی خودتو و دیگران رو اذیت نکن دایی!!
Profile picture of ‌✿ 𝑭𝑨𝑻𝑰𝑴𝑨‌
@FATIMAPAHLEVANI25 December 2023
Replying to andand
به کوری چشم تو بودم و سرم به سنگ خورد تو از گشت ارشاد و فیلترینگ طالبانی دفاع کن ببین به کجا میرسی ببین ثواب میکنی یا تو جهنم برای طرفداری از ظلم به مردمبازخواست میشی

This post was deleted by the post author.

Profile picture of ‌بشیر باقریان‌
@Bashirb25 December 2023
انتقاد همیشه خوبه ولی انتقاد منطقی و علمی و سازنده نه انتقاد شکمی و احساساتی و خوشبختانه به رهبری هیچ انتقادی وارد نیست چون رهبرعزیزمون انقدر کار بلده که انتقاد به ایشان وارد نیست
Profile picture of ‌✿ 𝑭𝑨𝑻𝑰𝑴𝑨‌
@FATIMAPAHLEVANI25 December 2023
خب الان باز تو ازش امام ساختی که :/ مگه امامه هیچ نقدی وارد نباشه
قطعا رهبری بی نقص نیستن اما ما هم به عنوان شخصی که بیتجربه تر از ایشونیم تو همه مسائلتوانایی نقد کردن اونهارو نداریم...اما بازم انتقاد ازاده
07:14 - 26 December 2023

1 Reactions
792 Views


1 Reply

Profile picture of ‌دایی جان‌
@Alirashid27 December 2023
ضمن سلام خب انتقاد کنید عقب نمونید از انتقاد ولی امر مسلمین!!! بشتابین.!!!!