لبنان را اگر از دست دهیم،ایران هم از دست میرود.نیازی نیست حزباللهی باشید؛یا حتی طرفدار حزبالله باشید.میخواهند ما را تکتک گیر بیاورند.دیروز غزه، امروز لبنان، فردا ایران...اگر غریزه بقا دارید، حداقل نسبت به جنایات اسرائیل در لبنان سکوت نکنید...
14:03 - 20 June 2026