غول فلافل بندری دو نفره که ته ته قیمتش ۲۵۰ هزار تومن بود شد حدود ۸۰۰ تومن 😭😭😭
@Persianboy137131 May 2026Replying toغول فلافل بندری دو نفره که ته ته قیمتش ۲۵۰ هزار تومن بود شد حدود ۸۰۰ تومن 😭😭😭
@user17802581829931 May 2026Replying toسلام گرانترین بنزین یه گالن ۲۰ لیتری دوهفته پیش ۱۴۰۰ بوده باز اینا تمام بشه ببینیم چقد میشه سیستان و بلوچستان یه شهر دور افتاده انگار جزو ایران نیس نماینده هامون هم انگار خوابن فکری به حال بنزین نمیکنن حداقل مثل شهرهای دیگه بنزین جایگاه داشتیم کلن یه شهر جنگ زده هس
@user17732931991331 May 2026Replying toلاستیک کامیون .باورتون میشه برج ۱۰ خریدم ۳۲ میلیون الان شده ۱۵۰ میلیون .هیچی دیگه توجیح اقتصادی نداره کامیون خوابوندم .صنعت حمل ونقل تا یکی دو ماه دیگه فلج میشه از کار میوفته
@user177469762631 June 2026Replying toدفترچه یادداشتی که ۱۰ روز پیش از نمایشگاه کتاب خریدم ۴۵۰، دقیقا همون مدل و همون سایز وقتی دوباره رفتم بخرم شده بود ۹۰۰😑
@Enkarevagheiyatnabehaghighatast1 June 2026Replying toدارو بود و هر کالایی که در بستر رانت و انحصار بود ..... درد گرانی نیست درد احتکار و .... کهگیلویه #غدیر #مهمان_علی #امام_هادی #جنگ https://virasty.com/Enkarevagheiyatnabehaghighatast/1780230655422438091Show this thread
@Ali1693131 June 2026Replying toگرانی کار شیطان هست . انسانهای که گرانی ایجاد کردند شیاطین انسی هستند با این کار شیطانی خود دارند انسانی های دیگر را ضعیف می کنند تا تسلیم شیطان شوند ....وقتی در جامعه گرانی ایجاد شد بعضی ازمردم ضعیف می شوند.مردمی که ضعیف وفقیر می شوند دیگه قدرت مقاومتی ندارند...
@nassibe_rahimian1 June 2026Replying toیه چسب آکواریوم که قیمتش ۹۰ تومن بود،شده ۵۰۰ تومن!!!اون وقت انتظارهم دارن مردم بتونن کار کنن
@mahtab76531 June 2026Replying toوقتی بستنی کیم بشه هفتاد تومن دیگه معلومه بقیه چیزها چه قیمتی میشه🤦🏻♀️
@Sina_danesh1 June 2026کوفت یرقان زهر مار ، هر زباله ای الان بخری یه فاتحه برای اموات مسئولان باید بخونی🤮
@Seyed_Shafaee1 June 2026سهتا قرص (که هر سهتاش تولید داخله) قبل عید مجموعا خریدم ۷۹۰ تومن، دو روز پیش خریدم یک میلیون و ۹۰۰هزار تومن !!!