نمیدونم تو اتوبوس بوده یا قطار یا مترو؛ اما جسارتاً اگه مطمئن بودید نگاه خانمه حاکی از درخواست کمک و مداخله جوانمردانه شماست باید یه واکنشی از خودت نشون میدادی و حداقل یه تعارفی برای جابجایی صندلی تون میکردید؛ شاید با این کار متقابلاً میتونستی اثر مثبتی درتغییر رفتارش داشته باشی🙏