اونجا بودم اول یکی میزدم تو دهن دختره برای چی؟ چون غلط کرد اومد نشست اونجا بعدشم میزدم تو دهن پسره بازم غلط کرد بیناموسی کرد جاش عوض نکرد چفت دختر نشست😐شماهم نگو درک همینا اگه بزنی تو دهنشون برا یکی عبرت میشه
This post was deleted by the post author.
@ya_hedar1107 November 2023اونجا بودم اول یکی میزدم تو دهن دختره برای چی؟ چون غلط کرد اومد نشست اونجا بعدشم میزدم تو دهن پسره بازم غلط کرد بیناموسی کرد جاش عوض نکرد چفت دختر نشست😐شماهم نگو درک همینا اگه بزنی تو دهنشون برا یکی عبرت میشه
@ya_hedar1107 November 2023Replying toکمترین اختشاش سمت لرا و کردا بود و از این بحثا یعنی خیلی خیلی کم در حد 10 15تا از این حرفا میزنن زن درسته مردم درست دیگه نیاز نیه تذکر بدی