دوستان به نظر شما با توجه به حواشی اخیر مطرح شده در خصوص تعلق کشور به حزب الهی ها، اصلِ اصلِش، کشور متعلق به کیست؟ واقعیت را بنویسید نه آن چیزی که دلتون میخواد باشه.
قبل از اینکه اغتشاشی بشه حزب شیطان با تمام قوا کار میکنه گسل ها رو فعال میکنه آخرش حزب اللهی ها میان جمعش میکنن از اقتصاد و فرهنگ و آموزش و سیاست معلومه تفکر حاکم حزب اللهی نیست لیبرالیه که دقیقا حزب شیطانه فقط جایی که فدایی میخواهد از حزب اللهی استفاده میشه بقیه مواقع منزوی میکنن و بهشون میگن تندرو