بند ۹ توافق صلح هم نقض شد/ نیروهای نظامی آمریکا در منطقه در حال تقویت است #وفاق_شیطانی

@esho_salman32mبند ۹ توافق صلح هم نقض شد/ نیروهای نظامی آمریکا در منطقه در حال تقویت است #وفاق_شیطانی
@esho_salman32mخداااپناه ما تویی از این قوم فاسق و فاجرشیطان در خانه است#وفاق_شیطانی
@esho_salman39mمردی که سمت چپ تصویر ایستاده خیلی ناآشنا ست. کیه؟میگن اسمش پزشکیان ه. اون که خیلی عصبی بود، چرا یهو خوش خلق شد؟اونی که آورد وفاق نبوده پس.... نفاق بوده#وفاق_منحط
منتظر بلای بزرگی هستماین سنت الهی ه؛ عقبنشینی غیر تاکتیکی غضب خداوند رو در پی داره..هر روز بهش نزدیک تر میشیم، چون وفاق خواسته از ولایت فرار کنه، خواسته دست شیطان باشه#وفاق_شیطانی
وزارت امور خارجه قطر: نخستوزیر و وزیر امور خارجه بر حمایت #قطر از مذاکرات میان واشینگتن و تهران برای دستیابی به راهکارهای پایدار تأکید کرد.دنیا رو جمع کنید که بگن مذاکره خوبه، عاقبت شوم شما حتمی ه#وفاق_شیطانی
نقض آتشبس؛ حمله اسرائیل به جنوب لبناناینا همهش تاثیر نشست ژنو ه#وفاق_شیطانی
پزشکیان خیلی خبیث تر و خائن تر از روحانی ه.. فقط نقش یه آدم خلوضع رو بازی میکنه که فکر کنن همهی کاراش از ندونم کاری ه...اون کاملا به خیانتهاش آگاه ه دوستان من#وفاق_شیطانی
همیشه با علم به اینکه پزشکیان ملعون، ادامهی روحانی خبیث ه، تا حدودی فکر میکردم نمیتونه به خیانتکاری اون باشه. اما... ضعیفنمایی اون بود که باعث همهی این اتفاقا شد: جنگ دوازده روزه، فتنهی دی، شهادت رهبر کبیر و حکیم..وفاق تو یه لیگ دیگه داره بازی میکنه؛ لیگ شیطان#وفاق_شیطانی
تداوم نقض آتشبس | حمله وحشیانه صهیونیستها به غیرنظامیان در جنوب لبنانعوضش وفاقیها حالشون خوبه#وفاق_شیطانی
رییس کل دادگستری هرمزگان: موشک دشمن مستقیما به پیکر شهید ماکان نصیری برخورد کرده است. 💔💔همونی که ترامپ در جواب مذاکرات پیشرفتهی عراقچی فرستاده بود#وفاق_شیطانی
خب... کون این مردک عمانی هم اضافه شده انگاربرای عوض کردن مزهی دهن بد نیست#وفاق_شیطانی
نماینده ایران در سازمان ملل متحد: خط قرمز ما هرگونه حملات دیگر به #لبنان، از جمله #بیروت و جنوب است.خط قرمز شما؟ناموس وفاقیها زیر هر کسی رفته.. و ما تاوان این تجاوز رو باید بدیم متاسفانه#وفاق_شیطانی
بقایی: نه دیداری با گروسی داشتیم و نه برنامهای برای بازرسی آژانس از تاسیسات هستهای آسیبدیده ایران. ولی ترامپ ملعون گفته مهم نیست شما به مردمتون چیمیگید. بازرسان میرنحرف اون باورپذیر تره#وفاق_شیطانی
بقایی: موضوع موشکی و توانمندیهای دفاعی هیچوقت بحث مذاکراتی نخواهد بوددر مورد هستهای نظری نداری؟#وفاق_شیطانی