[حتی اگر در این جنگ تنها بمانیم باز هم خواهیم جنگید.]

@fateme_no213 April 2026همین الان یک نفر باهامون دعوا میکرد که ما هر شب تجمعات رو شرکت نمیکنیم که اینجا یک پزشک متخصص نباشه بچهمون رو ویزیت کنه =)))
@fateme_no28 April 2026به نظر میرسه برای پیگیری اخبار ایران، توییتهای ترامپ قابل اعتمادتر از صحبتهای مسئولین خودمونه!
@fateme_no225 March 2026این گفتار که «ما هیچ آتشبسی را قبول نداریم مگر رهبر انقلاب تایید کنند» که شبها در تجمعها و روزها در شبکههای اجتماعی بیان میشود، به جز اینکه بار مسئولیت «پایانبندی جنگ» را روی دوش شخص «ولی فقیه» مجرد از جامعه تحمیل میکند، بر نوعی بیاعتمادی به نظام و کارگزاران هم صحه میگذارد
@fateme_no222 June 2025شاید باورتون نشه ولی وضعیت توییتر به مراتب بهتر از محل کار من بود.حرفهایی که از همکارام میشنوم، باورنکردنیه!