ولی شما هم از ما جدا شدی 🙂💔 باورش هنوز سخته ..خدا نگذره از اونایی که انتقام نگرفتن و رفتن پای مذاکره در حالی که هنوز خاکسپاری شمارو ندیدیم .. کاش نمی دیدم این روزارو و کنار شما بودم :)
1 MB

@Firouzhe1 June 2026دو ماه گذشت :)ما که فحش خوردیم اون موقع نوش جونمونولی سید مجید دیر میشه ها .. 😇خیلی دیر .. :(Replying toببینیم و تعریف کنیم
@Firouzhe26 May 2026متاسفانه خبر دار شدم که اینترنت آمریکایی دوباره وصل شده است .از این درد بمیریم، رواست! 😓نفوذی های داخلی بالاخره کار خودشان را کردند و راه ارتباطی جاسوسی را دوباره باز نمودند .اگر همان اول، وقتی قضیه باز شدن گوگل پیش آمد، عقبنشینی نمیکردیم، این روزها را نمی دیدیم .#همین_یک_ذره_هم_قطعش_کن#این…Show more452 KB
@Firouzhe19 May 2026111 KB