بعضیهامیگن چراملت دلشان پیش مسولین ودولت نیست صبح یه خانمی توبنگاه زجه میزدسی درصد رهن واجاره رازیادمیکنم دیکس عمل کردم نمیتونم جابجاکنم قیول نکردهیچی دهاحرف بدهم بارش کرداین است مردم دلش پیش مسولین کشورنیست میدونن کسی به فکرمردم نیست میگی قانون چنین گفته بهت میخندن
