امروز برای ایراد خطبه عقد رفته بود محضر،یکی ازاطرافیان عروس اصرار داشت که حاج اقا #عقد_آریایی بخون! گفتم فقط5دقیقه در موردعقدآریایی بگو ببینم چیه؟ غیر از جمله«من تورا برگزیدم از میان خوبان»هیچ حرفی نداشت،فقط همین5ثانیه. گفتم میدونی اگه عقد و اریایی بخونم مهریه بهتون تعلق نمیگیره؟ گفت پس نمیخاییم