دراینکه شهادت هنرمردان خداست شکی نیست، اما نمی دانم چرا در دکترین حفاظت از شخصیت های مهم بازنگری نمیشود،نظام برای اینهاهزینه کرده تا در این ایام به کشور کمک کنند.نمیدانم چرا با هزاران مورد تروری که از اول انقلاب اتفاق افتاده، هنوز این سیستم معیوب و فشل است که توان محافظت از شخصیت ها را ندارد!!!


