جناب تیمسار

‌جناب تیمسار‌'s header picture
Profile picture of ‌جناب تیمسار‌

جناب تیمسار

@HajAghaTimsar
چند بار بگم گوشیو برعکس گرفتی؟
Eastern T
Iraniri
Joined اردیبهشت 1405
Born 3 آذر

Pinned post

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar29 اردیبهشت 1405
بسم الله الرحمن الرحیماینجانب، کاربر "جناب تیمسار"، با وجود اعتقاد بر آرمان های انقلاب اسلامی و مذهب شیعیت اثنی عشری و تلاش برای جانفدایی در این راه، سر تا پا دچار نقص هستم و رفتار های بنده ذره ای شباهت به اصول و عقایدم ندارد.هر ایرادی از بنده دیدید را پای مذهب و اعتقاداتم نگذارید.با تشکر

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar11 خرداد 1405
فیلترافکنمان تمام شد نمیخواهم به تلگرام وصل شوم (کارفرما منتظر است...) کمک

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar8 خرداد 1405
ما که رفتیم زین فضا‎@HajAghaTimsar

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar7 خرداد 1405
گفته بودم.
Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
جناب تیمسار

@HajAghaTimsar  •  5 خرداد 1405

با این شانس بنده، آخر همه تان وصل میشوید و بنده تک میمانم اینجا.

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar5 خرداد 1405
جدی جدی همه در منزل وصل شدند بجز بنده 😐
Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
جناب تیمسار

@HajAghaTimsar  •  5 خرداد 1405

با این شانس بنده، آخر همه تان وصل میشوید و بنده تک میمانم اینجا.

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar5 خرداد 1405
با این شانس بنده، آخر همه تان وصل میشوید و بنده تک میمانم اینجا.

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar5 خرداد 1405
حالا ما هر چیز دیگری میگفتیم خداوند اهمیت نمیداد.
که گفتی اینترنتو تا اخر هفته وصل میکنن😂🫵

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar4 خرداد 1405
زمانی که اینترنت بین الملل وصل شد و هر کس به کلبه خویش بازگشت ، حلالیت حقیر را فراموش نکنید.شاید سعی کنم در توییتر نیز فعال باشم لکن مشخص نیست وقتی بماند یا خیر؛ چون این اواخر هم وقتی به علت بازگشت به کار و پروژه ها، وقتی برای فعالیت در ویراستی نمانده بود

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar4 خرداد 1405
بقیه دوستان را نمیدانم.حقیر ترول میکنممیرومبعد سه روز میایمبا خود میگویم پشم هایم عجب چیزی گفته بودم.

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar4 خرداد 1405
خط سفید و پرو که ندادند، همین یکذره را هم قطع نکردندنامرد ها

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar3 خرداد 1405
دوز اخبار حول توافق بیشتر شدشما هم بیدار بخوابید که جنگ قطعیست
Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
جناب تیمسار

@HajAghaTimsar  •  2 خرداد 1405

اخبار توافق دوباره زیاد شدهامشب را بیدار خواهم خوابید

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar2 خرداد 1405
اخبار توافق دوباره زیاد شدهامشب را بیدار خواهم خوابید

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar2 خرداد 1405
در دریافت اینترنت پرو فقط بنده خار داشتم.

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar1 خرداد 1405
یک چیزی در سردر سوپر اپلیکیشن هایتان.

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar30 اردیبهشت 1405
ویراستی یک لحظه سرور هایش از دسترس خارج شدانجیدنی دکمه Revert to the latest backup رو زدمنشن هایم پرید.

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar29 اردیبهشت 1405
اسائه ادب استلکن من نمیدانم؛ گیریم یک خدازده ای در مسیر تعقل دوربرگردان گذاشت، چرا یک سری ها تا همان را دیدند، پیچیدند؟#هوایی

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar29 اردیبهشت 1405
بنده:
Replying to

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar29 اردیبهشت 1405
جشن ورود سال اولی ها به مهدکودک با حضور شیوخ ارجمند الیوت ( ‎@L_yot ) و قزلباش( ‎@Shah_qizilbashan ) 😍
Profile picture of ‌شیخ الیوت‌
شیخ الیوت

@L_yot  •  27 اردیبهشت 1405

افتتاحیه مهد کودک #اتحاد_الشیعه با مدیریت جناب تیمسار ‌و قزلباش ، این امر در راستای ورود به آموزش و تربیت و فرهنگ اسلامی و کسب درآمدی برای حفظ حزب ایجاد شده است ،منتظر فرزندان دلبند شما هستیم 🙏 (جناب هیپوتالابوس نگهبان بچه ها در تصویر است )

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar26 اردیبهشت 1405
Profile picture of ‌علامه قزلباش‌
علامه قزلباش

@Shah_qizilbashan  •  26 اردیبهشت 1405

‎@Ali_SheikhHosseini_1382 پیامی به بزرگ کامیون داران علی شیخ حسینی کبیر اعلی الله مقامه:ای بزرگمرد یک گردان دست به شمشیر منتظر فرمانیم، یک ندا کافیست تا همگی یکدل و متحد به مصاف دشمنان و هتاکان به محضر شریف و همایونی شما برویم و همه آنان را از فضای نخبگانی ویراستی بن کنیم.#من_هم_یک_کامیون‌دار_هستم

Profile picture of ‌جناب تیمسار‌
@HajAghaTimsar23 اردیبهشت 1405
جناب تیمسار پروداکشنز تقدیم مینمایدرای ما قالیباف (ریمیکس)
3 MB
Profile picture of ‌خرگورب‌
خرگورب

@Khar_Gorba  •  23 اردیبهشت 1405

این آهنگ باید یه ریمیکس خفن ازش بیاد بیرون و به جای یه عکس خالی باید یه ادیت خفن باشهاز کسانی که در کار میکس و مستر و تدوین هستند تقاضا مندم به درخواست بنده رسیدگی کنند🌹🙏🏻