ایرانی با پرچم اسرائیل بی ناموسه#پهلوی#یاسمین_هرزه
iriایرانی با پرچم اسرائیل بی ناموسه#پهلوی#یاسمین_هرزه
تقویم دینی | شهادت حضرت علی بن الحسین(سجاد،زین العابدین) علیهم السلام تسلیت«۹۵هـ.ق»#شهادت#امام_سجاد
منان رئیسی میگه یه نفر تو جلسه شعام تهدید کرده که اگه اینی که من میگم نشه ول میکنم میرم...اصلنم معلوم نیست کیه:)کاش بودم تو جلسه و بهش میگفتم خوش گذشت،درم پشت سرت ببندآقای جلیلی دمت گرم که از تهدیدش نترسیدی و رای منفی دادی #شعام #مذاکره #بازگشت_به_نظر_رهبری
حزب الله در محاصره شدید استاز طرف ارتش اسرائیلو ارتش لبنانو نیروهای کمکی آمریکاییمسئولین نمیخواین کاری کنین؟آقای مطیعی نمیخوای به مسئولینم چیزی بگی؟بابا خوابین یکاری کنین@drpezeshkian @President @Ghalibaf …Show more
آقای مطیعی اگه نمیزنیمون اوضاع لبنان اینه الان#مذاکره #بازگشت_به_نظر_رهبریآقای مطیعی عزیز ما هم با توهین و تخریب فرماندهان مخالفیم و کسانی که اینکار رو کردن سرزنش میکنیم اما شما به چهار نفر آدم که جمعا هزار نفر نمیشناسنشون تذکر میدی اما به رئیس جمهور و رئیس مجلس یک کلمه نقد نمیکنی؟یعنی واقعا نقدی نیست یا نمیخواین نقد کنین؟یعنی مخالفتشون با رهبری رو ندیدین یا خودتون به ن…Show more
نمونه تخریب و پروژه بگیرای اصلاحاتی#پروژه_بگیرتو برو مداحیتو کنمگه نمیگفتی (منم باید برم) خب برو بمیرمداح پاکتیتورو چه به سیاستآقا پول پروژه منم بزنین5022291502833146 خدایی با تیک آبی کوبیدمش چون چیز بدیم نگفته بود ولی خوب تخریبش کردم کم نزنین برام#پروژهای_بدبخت
تو برو مداحیتو کنمگه نمیگفتی (منم باید برم) خب برو بمیرمداح پاکتیتورو چه به سیاستآقا پول پروژه منم بزنین5022291502833146 خدایی با تیک آبی کوبیدمش چون چیز بدیم نگفته بود ولی خوب تخریبش کردم کم نزنین برام#پروژهای_بدبخت
آقای مطیعی عزیز ما هم با توهین و تخریب فرماندهان مخالفیم و کسانی که اینکار رو کردن سرزنش میکنیم اما شما به چهار نفر آدم که جمعا هزار نفر نمیشناسنشون تذکر میدی اما به رئیس جمهور و رئیس مجلس یک کلمه نقد نمیکنی؟یعنی واقعا نقدی نیست یا نمیخواین نقد کنین؟یعنی مخالفتشون با رهبری رو ندیدین یا خودتون به ن…Show more
مالک بیا که دست علی را وفاق بست#نریمانی_تنها_نیست#مداح_تراز_انقلابپروژه بگیرای بعضیا دارن علیه سید رضا نریمانی لجن پراکنی میکنن.بدبختا، تو مداحیش اصلا اسم کسیو نیاورده خودتون دارین میگین منظورش فلانیهمیگن فحش بنداز زمین صاحبش برمیداره #نریمانی_تنها_نیست#مداح_تراز_انقلاب
همین الان جنوب لبنان بمباران کردند این چه مذاکره افتضاح و کوفتی هست که نمیتونه جلوی سگ هار رو بگیره ؟ آقای پزشکیان تضمین دادی پس چی شد؟ آقای قالیباف چی شد؟ @drpezeshkian @President @Ghalibaf #مذاکره #لبنان #نقص_آتش_بس #بازگشت_به_نظر_رهبری
پروژه بگیرای بعضیا دارن علیه سید رضا نریمانی لجن پراکنی میکنن.بدبختا، تو مداحیش اصلا اسم کسیو نیاورده خودتون دارین میگین منظورش فلانیهمیگن فحش بنداز زمین صاحبش برمیداره #نریمانی_تنها_نیست#مداح_تراز_انقلاب
چی بگیم دیگه از دست این تیم مذاکره دلمون خون شده #مذاکره #نبویان#بازگشت_به_نظر_رهبری
وقتی دروغگو و مخفیکار رو محاکمه نکنی ،راستگویی و شفافیت جرم میشه.#شفافیت#نبویان#محاکمه_روحانی_ظریف
قالیباف1 : تا در لبنان آتشبس نشود، به مذاکره نمیرویم!قالیباف2: تا در لبنان آتشبس نشود، مذاکره را ادامه نمیدهیم!قالیباف3: اصلاً مذاکره باعث شد خون کمتری در لبنان ریخته شود!مردم لبنان: 😳💔مردم مبعوث: 😐🤦🏻♂️😠#لبنان #مذاکره #بازگشت_به_نظر_رهبری
برای این دولت، رای مردم فقط تا وقتی قابل نمایش است که نتیجهاش باب میلشان باشد@drpezeshkian @President #مردم#بازگشت_به_نظر_رهبری