آیگپ جانیفتاده ولی خوبه
@KHARALI16 February 2024Replying toاین ویراست همه بازنشر بدید و همه ۱ اللهم عجل لولیک الفرج 💛با یک صلوات 🌙بخونید واکنشم ندید فقط بازنشر بدید شاید تعجیلی در ظهور شد 🤍همینبخاطر امام زمانت فرستادی؟
33 votes • The poll has been endedNobody can see participants
@Pesarshojaa16 February 2024Replying toهمه رو یک دور داشتم (پارسال) از بین خوبان ، ایتا رو برگزیدم ، اگر مسئله ایتا حل نشه تغییر موضع شاید بدم
@Steel16 February 2024Replying toپس گزینه هیچکدام؟ یا بهتر بود میپرسیدید کدام افتضاح تر است. نون مردم رو از اینستاگرام بریدن انداختن تو این پیامرسانا داغون که sms بهتر از ایناست.
@genestory16 February 2024Replying toتا جای من می دانم فقط هورسا یک شبکه اجماعیه با این حال از لیست سروش و بله بیشتر دوست دارم.