🔴 دورهمی کلاب هاوسی ها
Replied
@ice_latteh14hReplying toبخدا رو شیشه هم اگه میبودی دو سال پیش نمیتونستی چنین چیزیو بگیالان تو واقعیت اتفاق افتاده😬🤣
@ice_latteh15hReplying toاقا ما رفتیم تخمه بیاریم خیلی باحاله حرفاش بشینیم گوش کنیم🤣🤣چرتو پرتای اون امین رو بشوره ببره
@ice_latteh15hReplying toحالا اعلام شده که در کنکوری که قراره برگزار بشه سهمیه جنگ های اخیر اعمال میشههیچی دیگه:)
@ice_latteh16hReplying to@AHedayatآرزوی شهادت برای همه بچه هات جلوی چشماتارزو میکنم بری دنبال جنازه هاشون بگردیالهی به حق همین شب عزیز سزای عملت و حرفاتو بگیری
@ice_latteh16hReplying to@AHedayat4 تا بچه داری هنوز نفهمیدی یکی حرف میزنه خفه شی ببینی چی میگه بعد در گاله رو باز کنیسردرد گرفتیم موجود نفهم
@ice_latteh17hReplying to andhttps://virasty.com/user177296243416/1782405065885329044و دلیل اینکه چرا این امار و بسیاری از امار دیگه به صورت شفاف به مجامع بین المللی اعلام نمیشن هم بپرسید!This post was deleted by the post author.
@ice_latteh17hReplying toکوئسشن وقتی کسی هیچی به ما اضافه نمیکنه و اصلا بحث کردن با فکت رو بلد نیست چرا نگهش داشتی؟چه سودی داره الان؟
@ice_latteh17hReplying toچقد این دوران منو یاد شوروری میندازهاون زمانم همه میگفتن همه چیز خوبه، همه چیز عالیه.در حالی که مردم داشتن میمردن.
@ice_latteh17hReplying toیارو داره ماشین پرنده درست میکنه بعد ما هنوز باید به نهضت سواد اموزی افتخار کنیم
@ice_latteh17hReplying toوای کی اینو اورد بالا؟سرم درد گرفت برم یه چایی بخورم ریلکس کنم وای وای وای سلامت روانم
@ice_latteh18hReplying toیه بار با امثال اینها بحث میکردم، برگشتن گفتن تعداد دانشگاه ها افزایش یافتهاینا دانشگاه پیام نور رو موفقیت میدونن. مدارک کیلویی رو علم میدونناحتمالا خودشونم یا با سهمیه و پیام نور مدرک گرفتن یا دیپلم ردی هستن که تفکرشون اینه
Replying to andما هم جنازه ندیده بودیم ولی الان جنازه دیدیم خوووبم دیدیم! هر وقت صحبت جنگ میشه با آه و ناله وارد میشید که شما هیچی حالیتون نیست شما نسل جدید نازک نارنجی این ما خیلی بدبخت تریم!باشه، مدال بدبخت ترین متعلق به دهه شصته. رها کنین تو رو خدا https://virasty.com/Hamidghavami/1782376062865702082Replying to andدوست عزیز اون وقتها هرزگاهی صدای لا اله الا الله میومد که تو محل جنازه میبردند مو به تن ما سیخ میشد 🙄 جنازه ندیده بودیم، اصلاً نمیتونی مردم اون زمان رو با امروز مقایسه کنی، فقط اون موقع درصد ایمان مردم خیلی خیلی بالاتر از امروز بود🤔
@R3a1d315hReplying toدو دسته در کشور هیچ وقت راضی نمیشن در کشور ،اولی تندروهای داخلی دوم کسانی با این ایدئولوژی و حاکمیت جمهوری اسلامی ناراضی هستن.این دو دسته در لبه یک قیچی هستند.
Replying toحالا میفهمم چرا میرصاد گرفته رو اوازاین حرفا چیه دیگه؟ خوبه ما همینجا بودیما، ده سال هم نگذشته. چیزایی که خودمون دیدیم رو عوض میکنین؟!
@Mirsad1dReplying to andاین واقعا دیگه شورش رو درآورده آخهیه روز از پرچمگردونیهای شبانش میگه، یه روز واسه ممباقر اکلیلی میشه،یه روز حزب الله رو سفید میکنه، اینم از افاضات امروزش
Replying to andاگر موضعی داره خب بگه! این همه ادم موضعشون رو نشون دادن! کوئسشن که تاکید داره به همه احترام بذاریم ما هم همینکارو میکنیمولی اینکه یکی به نعل بزنی یکی به میخ مسخرست