Replying to۱. بنده هرگز سیمکارتم را با نجسافزارهای صهیونیستی و اینترنت سیاه، قهوهای نمیکنم.۲. معیشت مردم در دهها پیامرسان و سکوی کسبوکار داخلی رونق داره و همانطور که منطقی نیست مغازههایمان در تملک دشمن باشد، عاقلانه نیست کسبوکارهای مردم را به زمین دشمن ببریم و ایرانی برای خرید از ایرانی مجبور باشد …Show more



