فعلل که همه دارن به اینترنت پرو مجهز میشن بیچاره مردم عادی 😑
@Amirhosein_Hpr2 اردیبهشت 1405Replying toاز این سبک دروغ ها خسته شدیم! از خط سفید تا اینترنت پرو ، همه در دید مردمه جای ادامه دادن دروغگویی بساط این تبعیض ها را جمع کنید
@Baldashtaki2 اردیبهشت 1405Replying toخب چی بگه آدم به شما، مگه همین اینترنتهایی که مردم الان دارن روی سیم کارت با کد ملی آمریکا بوده؟!مگه سیمکارت ما احراز هویت نبود؟
@meem_noon2 اردیبهشت 1405Replying to🔴آنها که محاسبات سطحی غلط را بزک میکنند! و از قوت دشمن و ضعف قوای خودی میگویند و مردم را میترسانند، خطرناکترین نیروهای دشمن هستند. 👇https://virasty.com/meem_noon/1776844419807873303🔴چرا آنها که چله جنگ را در غار بودند ناگهان بیرون خزیده و غارغار میکنند! ✊ملت ایران از جنگ نمیترسند اما از مذاکره بیمناکند! از دشمن نمیهراسند اما #منافقان را بازوی خطرناک دشمن در داخل قلعه خودی میدانند. برای همین میگویند وفاق با نفاق، ممنوع است!☂️میگفتند آبخوردن مردم هم با مذاکره و #وادادگی…Show more870 KB1 MB4 MB653 KB
@Sedmahdiii2 اردیبهشت 1405Replying toهمون طور که اجازه ی فروش vpn داده نشد این هم اجازش داده نمیشه اما کاملا قانونی اینترنت طبقاتی اجرا شد.اگر پول نداری یا به جایی وصل نیستی حق استفاده از نت نداری.اگر کارتم نابود شده اصلا مهمنیست
@Sina_khorshidi2 اردیبهشت 1405Replying toکاری ندارم که اینترنت طبقاتی درسته یا غلط. ولی این چیزی که فرمایش کردید، درنهایت همون اینترنت طبقاتی شده که🤔