"به سمت پل میروم...ولی از کنارش رد میشم"🗿😂بی مزه هم خودتونین😂
Profile picture of ‌ویراکسی | Viraxy‌
ویراکسی | Viraxy

@Viraxy  •  8 January 2024

متن یک نامه خودکشیبه جامانده از دهه 1970:"به سمت پل میروم؛اگر در مسیر حتی یک نفربه من لبخند بزندنخواهم پرید"با یکدیگر مهربان باشیم...
778 KB
16:12 - 8 January 2024

3 Reactions
6528 Views