امیدوارم عده ای مسیول خودفروخته اجنبی پرست عاشق تمدن نداشته غرب وحشی شعور اندکی برایشان باقی مانده باشد و بفهمند که همواره برای اکثریت مردم ایران سخنان رهبری عظیم الشان سند است نه حرفها و خواسته های حزبی و جناحی آنان. البته هرچند از هماکنون مشخص است که چه اشخاصی فردابازهم دم از مذاچرته بادشمن میزنن

