اگه بودی الان میتونستی بگی"بگذریم، یارم رو چونهش خال داره."
Faramooshi [ BehTaraneh
Rez
@khastehtarin25 May 2026اگه بودی الان میتونستی بگی"بگذریم، یارم رو چونهش خال داره."Faramooshi [ BehTaranehRez
@khastehtarin19 May 2026بچها این آقاعه پولمو داد ولی شما مث من صفه بازی درنیارید. همه قرار نیست شیر پاک خورده باشن.بچها هرکی از پشت میزنه بهتون ازش کارت شناسایی بگیرید و بدون کروکی افسر ولشششش نکنین.من حس کردم هیچی نشده و نباید الکی شلوغش کنم. حالا باید بدوعم دنبال پولم تازه ااااگر آقا تصمیم بگیرن بدن.
@khastehtarin17 May 2026من خیلی فنی شدم و چند وقته یاد گرفتم شیشه تکجداره نصب میکنم.واسه تولدم جعبه ابزار میخوام. ممنون.
@khastehtarin15 May 2026بچها هرکی از پشت میزنه بهتون ازش کارت شناسایی بگیرید و بدون کروکی افسر ولشششش نکنین.من حس کردم هیچی نشده و نباید الکی شلوغش کنم. حالا باید بدوعم دنبال پولم تازه ااااگر آقا تصمیم بگیرن بدن.
@khastehtarin10 May 2026اینکه اینجا هنوز کسی از " خندههای امیر پارسا نشاط" حرف نمیزنه، غمگینم میکنه.
@khastehtarin6 May 2026به هوش مصنوعی بله گفتم تو چقدر گوگولیای اخه. گفت اگه منظورت اینه که همهچیز دان و "گوگل"ام، اره من سعی میکنم مثل یه دوست دانا کنارت باشم :)))ایخدا. خرِ بامزه.
@khastehtarin6 May 2026اگه مدرسهای رو میشناسین که معلم هنر میخوان، به من معرفی میکنین لطفا؟ بوس بهتون💕
@khastehtarin6 May 2026ببین من همهی مدلای مختلف اسمتو سرچ کردم اینجا.چرا ویراستی نداری تو؟کانفیگ خریدی کلک؟
@khastehtarin5 May 2026انقدر عصبانی و بدفازم که فقط یه زیدِ آرومِ دوست داشتنی، میتونه خوشحالم کنه.
@khastehtarin29 April 2026هی فکر میکنم دیگه واقعا اوکیام تا اینکه آرمان گرشاسبی گوش میدم. دخترهی مصیبت.
@khastehtarin21 April 2026کاش آدرس خونتونو داشتم واست نامه میفرستادم.الان بیشتر از تمام این یک سال و ۴ماه گذشته، دلم میخواد برات بنویسم و تو بخونی.از نوشتنهام و نخوندنهات خستهام.
@khastehtarin27 March 2026میگه این رضا میخواد بیاد ایران دماغشو عمل کنه بره. این شاه شدن و اینا همش فیلمه :)))