اینجا هم همینه والا ، شب آتش بس نصف بیشتر اکانتای منتقد این آتش بس کذایی رو محدود یا مسدود کردند . اکانتایی که بیش از سه سال تو سایت فعال بودن .
@ToofanHashtag10 May 2026Replying toاینجا هم همینه والا ، شب آتش بس نصف بیشتر اکانتای منتقد این آتش بس کذایی رو محدود یا مسدود کردند . اکانتایی که بیش از سه سال تو سایت فعال بودن .
@Dr_bella10 May 2026Replying toاینا وفاقی و اصلاح طلب نیستن پس با رهبر مشکل دارن که این موارد رو ریپورت می کنن احتمالا طرفدار پهلوی و نتانیاهو باشن چون اساسا این میشه مشکل با نظام موجود
@user17722839391410 May 2026Replying toبه کسانی خط سفید دادن که یکم اندازه سر سوزن وطن شون براشون مهم نیست.🤦🏻♀️دم شما گرم که دفاع میکنید ❤
@Maedeh_210 May 2026Replying toاونجا که رسانه ی دشمنه و توقعی نیست!ویراستی م همین شده!ی کلمه حرف حق بزنی، خدای نکرده به تیریش قبای وفاقیون بربخوره! تیمی گزارش میزنن و محدودت میکنن!!دیکتاتورهای کوچولوی وفاقی!!!
@hamidesapare10 May 2026Replying toباز خوب که به شما اینترنت دادن تاثیر گذار باشی با توییت فارسی!!!!!