درمورد «بک» دادن ، خدمتتون عرض کنم که گیری در بکدادن ندارم الا محتوا ، اگر بک دادم و دیدم محتوا مناسب نیست. فرار میکنم قصدی برای بازی در آوردن ندارم #شفافیت
This post was deleted by the post author.
iriPinned post
@m_a_bande20 August 2023درمورد «بک» دادن ، خدمتتون عرض کنم که گیری در بکدادن ندارم الا محتوا ، اگر بک دادم و دیدم محتوا مناسب نیست. فرار میکنم قصدی برای بازی در آوردن ندارم #شفافیتThis post was deleted by the post author.
@m_a_bande20 May 2024مرغان نظرباز سبکسیر «فروغی»از دام گه خاک بر افلاک پریدند#شهید_جمهور
@m_a_bande17 April 2024البته الان که دارم بیشتر فکر میکنم .ممکن است این دست آویز دولت آمریکا برای از بین بردن جلوه مثبتی که از ایران پخش شده هم بشود.ولی باز هم این دلیل نمی شود که از حمایت قانون دست برداریمامشب نگاهی به ایکس انداختم .و جای خالی مدیریت فضای رسانه ای شدیدا احساس میشود.از نظر بنده از دو حال خارج نیست. 1. آمریکا با ایران کنار میاید و روی این کار نمی کنند2. مثل هواپیمای اوکراینی این میشود تلافی حمله ایرانبه صورت کلی با اقدام گشت ارشاد موافق هستم کاملاحتی اگر در سال 10 کشته بگیرد.Show this thread
@m_a_bande17 April 2024امشب نگاهی به ایکس انداختم .و جای خالی مدیریت فضای رسانه ای شدیدا احساس میشود.از نظر بنده از دو حال خارج نیست. 1. آمریکا با ایران کنار میاید و روی این کار نمی کنند2. مثل هواپیمای اوکراینی این میشود تلافی حمله ایرانبه صورت کلی با اقدام گشت ارشاد موافق هستم کاملاحتی اگر در سال 10 کشته بگیرد.This post was deleted by the post author.
@m_a_bande17 April 2024دلیلش هم مشخص است.بازی اشکنک دارد . سر شکستنک دارد.مگر کسی مجبورشان کرده قانون شکنی کنند؟مگر اگر قانون را رعایت کنند کسی کارشان دارد؟مگر برای سلیطه گری باید قانون را متوقف کرد؟مگر مجرم زن باشد باید به حال خودش رها شود؟قانون مگر فقط برای مرد هاست؟جامعه حکومت میخواهدحکومت در مجازی هم باید باشد
@m_a_bande16 April 2024«اگه مردم به کارت احساس عشق یا نفرت نکننپس حتما کار زیادی نکردی»این جمله از طراح کفش های نایکیهتینکر هاتفیلداین از آن فلسفه بر میاد که میفرمایند موفقیت حاصل عدم تعادل (در زندگی) است.
@m_a_bande14 April 2024
@m_a_bande7 April 2024من اشتباه کردمارز مسافرتی که دولت امسال داد (1000 یورو) کار درستی بوده و کارشناسیو من اشتباه موضع گیری کرده بودم.خدا از گناه اون آقایونی نگذره که اعتماد امثال من به دولت رو از بین بردناز همین جا یک خسته نباشید میگم به زحمت کش های اقتصادی و بانک مرکزی @MohammadrezaFarzin
@m_a_bande2 April 2024خب عزیزان این درد هر روز چند ماه گذشته غزه استاین اون داغیه که قیام 7 اکتبر را راه انداختاین اون تصویری بود خون حماسیان رو به جوش آورد.وطنیاد ترانه موطنی افتادم…Show more
@m_a_bande2 April 2024از اون سوال هایی که خبرنگار صدا و سیما لب جاده از مسافرای نوروزی میپرسهThis post was deleted by the post author.
@m_a_bande2 April 2024مرا کعبه خرابات است امروزحریفم قاضی و ساقی امام استعطارحال روز شب این روز های من
@m_a_bande30 March 2024فَسُبْحَانَ الَّذِي بِيَدِهِ مَلَكُوتُ كُلِّ شَيْءٍ وَإِلَيْهِ تُرْجَعُونَیس 83
@m_a_bande28 March 2024نمیدونم والا ولی قطعا این جور احکام از دو حالت خارج نیستفردی که داره تخم ترس رو بین نیرو های انتظامی میکارهبدون شک یا غافل است (از نوع خرش) یا خائن ولی در هر دو صورت باید تغییر کند ( از سیستم حذف شود توسط مردم)هزار رحمت به حمایت آمریکا از نیرو هایشتصویرسمت چپ سرهنگ جعفر جوانمردی فرمانده نیروی انتظامی بندرانزلی که در ایام اغتشاشات جهت برقراری نظم و امنیت به خاطر شلیک گلوله و برخورد با مهران سماک به اعدام محکوم شد.تصویر سمت راست آزادی دونفر جاسوس خبرنگار که با تهیه گزارش دروغ در مورد مهسا امینی باعث تحریک بسیاری از جوانها برای آشوب و ریختن بهShow this thread
@m_a_bande8 March 202440 سال کجا بودیم | به کجا رسیدیم40 سال پیش آمریکا برای متوقف کردن محور مقاومت جنگ نفت کش ها راه میانداختامروزه یکی از اعضای محور مقاومت برای توقف خون خواری استبداد جنگ نفت کش ها راه میاندازهپیشرفت این طوریه باباجانسمت چپ 2024سمت راست 1985
@m_a_bande2 March 2024زمانی که ما با تفکر نظام آموزشی درس میخوانیمنهایت نمره ای که میتونیم بگیریم 20 است.20 یعنی دانش آموز تمام محتوا هایی که استاد به او آموخته رو کامل یادگرفتهدر نظام آموزشی ما نمره کامل داریم... 1/2
@m_a_bande2 March 2024در نظام یادگیری به هیچ عنوان ما چیزی به نام نمره کامل نداریم.هیچ وقت نمی شود یک فرد همه چیز را یاد بگیرد.چون ظرف یادگیری محدود به عمل معلم نیست.این درد است که ما در آموزش و پرورش از نام اومدیم روی آموزش سرمایه گذاری کردیم. در حالی که آنچیزی که ثمربخش است. یادگیریه2/2
@m_a_bande28 February 2024#رای_نمیدهمخیلی شنیدم که چرا باید رای داد. دوستانی که نمیخوان رای بدن هم نظرشون رو به اشتراک بگذارند. بدونیم تکلیف چیه!!اگر خودم بخوام بگم 1. برنامه ی چشم گیری از نامزد ها نشنیدم.2. نمایندگان مردم، مردمی نیستند و در زندگی حضور ندارند.
@m_a_bande20 February 2024از سختی های مقدس بودن...یک نمونه اش 22 بهمن پرچمی دستم داده بودند. ( از نوع کلاه)بعد از مراسم ماتم گرفته بودم این رو چطور از خودم جدا کنم بدون بی احترامیپدرم در اومد . در نهایت در حیاط یک مجموعه دولتی رها کردم به امید حق البته امیدوارم هیچ وقت چاپ خونه این ها نرید که ...متاسفانه...This post was deleted by the post author.
@m_a_bande17 February 2024حسینیه معلی بهبه، عجب برنامه خوبیه@jebelli_ir@meysammotiee1#حسینیه_معلیواقعا خیلی وقت بود برنامه ای نبود که منو بتونه میخکوب پای تلوزیون نگهدارهسیما واقعا برنامه های جذابی ایجاد کرده . محفل ماه رمضان معلی ، شصتادیا و... ماشالله
@m_a_bande14 February 2024آیا یکی بیاد به داد مشارکت برسه 😡آهای علمای اسلام به داد انتخابات برسید.🥲ای مردم این چه وضع مشارکته ؟من خداییش این طوری باشه از فردا عکس های ژیگول میزارمکه مورد پسند باشه یا هر چی میشه تنگش مینویسم اگر انقدر مشتاق بودم آقا میومد که دیده بشه وی وی وی وی
@m_a_bande14 February 2024گشت ارشاد در لینکدینکسانی هستند که وقتی کسی فضای لینکدین را میخواهد شبیه به اینستاگرام بکند .به او تذکر میدهندو این فرهنگ محترم مانده.امر به معروف فی نفسه دوست داشتنیه.ولی مهم تـرین چیز در این باره جو سازیه .ما توی این زمینه خیـلی بد عمل میکنیم.
@m_a_bande14 February 2024هنر جو سازی هم هنر این عصر است که بعضی موارد باعث شده که از آن غافل بمانیم. از جمله تعارف