🔴 حجتالاسلام مهدوی ارفع :من اگر موکب داشتم، من اگر مسئولی بودم در تجمعات، من اگر رسانه ای داشتم، من اگر حتی یک گوشی هوشمند ساده ای داشتم، هیچ کاری نمیکردم به جز پخش کردن دائم این سخنان امام شهید!!!#ملت_امام_حسین #ImamHussain#مرگ_بر_آمریکا#محرم
5 MB
