آقای پزشکیان،شما 20 میلیون بشکه نفت (که ظاهراً بودجه مصوب نیروهای مسلح بوده) به هوافضای سپاه دادید و منت میگذارید؟؟!!این جوان هر آنچه داشته را برای ایران و اسلام داده و هیچ منتی نمیگذارد. هرکسی هم به شما نقد میکند جواب میدهید این گوی و این میدان. گوی و میدان که دست همین جوانها بود شما نگذاشتید.