این تویی، این منم، این ماییم که طرز برخوردمان با انسان سهلانگار در وظیفه، با انسان معتاد به گناه، طرز برخوردی #غیرسازنده است. ای کاش فقط غیرسازنده بود، طرز برخوردی اشمئزارآور، #متنفرکننده و #نفرتانگیز است. خودت و طرز برخوردت را اصلاح کن!#حجاب #انسان

