♦️میخواید گاو باشید؟بفرمایید گاو باشید، کاری با شما ندارن...پ.ن: اقای زادبر درود بر شما که انقدر خوب جوابش رو دادید👏👌نکته: دو طرف در حال پاسخگویی هستن نه بحث باهم، این جواب اقای زادبر رو جوابی به سینه چاکان مذاکره در نظر بگیرید!
🔻 اومد گفت زبان دنیا صلح هستش علیرضا زادبر جوابش رو داد.‼️میخواید گاو باشید بفرمایید ؟بفرمایید گاو باشید کاری با شما ندارنحرف حق...👌🏻👌🏻2 MB