به انتقام بی حرمتی به قران ، ائمه و مومنین عالم در ظهر عاشورا " آبلیسک یا پرچم همجنس بازان " بسوزانید . شیاطین را نا امید و سرخورده کنید .اینقدر پخش کنید انجام بشه ✊🏼
@death27 July 2023Replying to andداش تحلیلت تو حلقم جدا...ملت باید بدونن اینا چیه یا نه؟باید بدونن که علیه اش جبهه بگیرن...باید بدونن که باهاش مبارزه کنن
@F_mir29 July 2023Replying to andمثل تین میمونه به بچه هامون نگیم شیطانی هست که مبادا گول بخورن . یا مثلا نگیم این آتیشه دستت رو میسوزونه .نگفتیم که حالا نماد هاشون تو خونه هامون و لباس بچه های معصوم هست
@user1687910814615 August 2023Replying to andاین حرفت کاملا اشتباهه چون این پیج داره بر ضد اونا کار میکنه و این خواسته اونا نیست