رفقا بعداز اینکه وزیر دفاع اسرائیل گفته ما اگر از مکان رهبر ایران آگاهی داشتیم بمباران میکردیمدارم از غصه دق میکنم که ما زنده ایم و جرات تهدید نائب امام زمان عج رو کردنآزادگان جهان نباید منتظر اذن باشند کسیکه این حرفها رو میزنه مهدورالدم هستش و نباید تا به حال زنده میموند#جنگ #رژیم #اسرائیل
10:51 - 27 June 2025