مردم مراقب احتکارگران باشند. به نیروهای امنیتی پیشنهاد می کنم نظام گزارشگری احتکار را بیش از پیش فعال کنند و گزارشات مردمی را در این زمینه دریافت کنند. افزایش قیمت ها کاملا غیر معقول است.
سلام و احترامچرا دنبال محتکران هستیدخود شرکتهای بزرگ قیمتها رو با اینکه بعد حذف ترجیحی بالای ۷۰ درصد افزایش داده بودند بلافاصله بعداز پایان جنگ دوباره ۱۰۰ درصد به افزایش دادندباید قیمتهایی که تولیدکننده ها روی بسته ها میزنن رو اصلاح بکننالان جنس هست پس احتکار نیستش ولی گران هستش