@user17789215823726 May 2026Replying toخداکنه هواپیمای حامل عراقچی وقالیباف رو تو آسمون بزنن بترکونن
@MD200026 May 2026Replying toچرا عاقل دهد رای و کُند کاری...که باز آرد خرابی و پشیمانی و بیکاری....#رئیس_جمهور
@User193838382926 May 2026Replying toتو به من بگو چیکار باید انجام بدن نقض اتش بس بشه حتما باید این خامنه ای رو هم بکشن؟! ما باهاشون این کارو میکردیم اونا ول میکردن؟!ابنجارو کردن مثل لبنان اتش بس ولی هر وقت بخوایم میزنیم ششاش کنم تو کله شازش گر
@user17735727638326 May 2026Replying toنه هنوز امام کشی انجام نشده استتا بروح مذاکراتشون لطمه وارد نشود
@Haerian26 May 2026Replying toیا علیپاشو یه بیست لیتری بنزین بردار و برو آتیش رو بر افروزتهش رو بگمبا فهم مضیغ نمیتونیم در رابطه با کلان رویدادها اظهار نظر کنیم