اولین ومظلوم ترین و گمنام ترین #شهید هسته ای کشورمان دکتر اردشیر حسینپور است که در سال ۱۳۸۵ توسط عوامل موساد #اسرائیل در خوابگاه اساتید دانشگاه شیراز با گازرادیواکتیو ترور شد.وی پدر سانتریفیوژ در ایران شناخته میشودوپایه گذار الکتروسرام بود.هدیه به روح مطهر همه شهدا #صلوات