کاش من جای آینه بودملحظه ی رفتنت به مهمانی:)
@Mahrooo17 May 2026تو دل بستی به معشوقی که خود معشوق ها دارد... رها کن ای دل غافل خدای بت پرستت را!
@Mahrooo15 May 2026من همیشه سر به زیرم تو همیشه با حیا کفش هایت را عوض کردی تو را نشناختم:) 💔دختر و پسر نداره، اگه ازت خجالت میکشه به احتمال زیاد عاشقته.این که خجالت میکشم هم عامدانه ستاصلا خجالت یک نماد عاشقانه ست..#علیرضازرگرپور
@Mahrooo15 May 2026میان سیب لب هایش دلم را قرمزش برده.. چشیدم طعم سرخش را و کالش را نمیدانم:>
@Mahrooo15 May 2026حتی همین تهران تا تجریش آلودهعاشق که باشی آسمان محشری دارد:)))تهران بهم ساخته هی بداهه میاد تو ذهنم:اخم اگر کردی ندیدم جز به زیبایی تو راشهر تهران با همین دود و دمَش هم دیدنی ست#علیرضازرگرپور - بداهه
@Mahrooo15 May 2026تا هست به ذلت ببرندش لب گور چون رفت به عزت ببرندش سر دست این مردم زنده کش مرده پرست..!زنده را تا زنده است باید به فریادش رسید ورنه بر سنگ مزارش آب پاشیدن چه سود؛گر نپرسی حال من تا زنده ام بعد مرگم گریه و نالیدن چه سود!
@Mahrooo12 May 2026که زخم هر شکسـت من حضور یک جـوانه شد:) 🌱
@Mahrooo10 May 2026وصله نمیشود دگر این دو هزار و یک ترکهی همه شب بند مزن چینی دل شکسته را..!دل که رنجید از کسی،خرسند کردن مشکل است؛شیشهٔ بشکسته راپیوند کردن مشکل است!