خدایی این اپوزیسیون حق ما نبود! 🤦♂️ از اینم شانس نیاوردیم!
@Bluebutterfly_9220 March 2026Replying toچاووشی درست گفته :دریدگان پر غضب دهان نجس و بی ادب مریض و واجب المطبقماش تجزیه طلب
@Mr_Rahman_Poor20 March 2026Replying toبعد جالب این انسان نما ها ادعای تمدن فاخر ایران و ساخت ایران بزرگ رو دارن
@Zahra17683171955721 March 2026Replying toچه جوری به اینا اقامت میدن ؟ یعنی با همین ادا اطوار قبولشون میکنن؟ 😬 یه زمانی اقامت گرفتن درس و دانشگاه و مقاله و ... میخواست الان جنون داشته باشی انگار اقامت میدن