یا علی

‌یا علی‌'s header picture
Profile picture of ‌یا علی‌

یا علی

@mghmv2
سیاست، همان دنیایی است که لاریجانی را از ما گرفت...
Iraniri
Joined May 2026
Profile picture of ‌سمانه ورچندی‌
ترامپ اپستینی گفت مردم ایران گرسنه هستن بعد گندم انداخت جلومون غلاتش رو تخ میکنه برای بَرده ش که (بعضی) از مسئولین باشن.چون ما به نوبه خودمون اون غلات رو آتش خواهیم زد. حتی با معده خالیغلات آمریکا برای برده ی گدای غربنه ماتو و مسئول هم خواستی بخوری `بخور، نوش جونت.
Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
در عین اینکه می گویید به آمریکا هیچ اعتمادی ندارید، منبعتان برای تخریب مسئولین، ونس و رسانه های آمریکایی است!اگر می شود به آمریکا اعتماد کرد، خب مذاکره و توافق چه ایرادی دارد؟اگر هم نه، چرا منبعتان آمریکاست؟؟
Profile picture of ‌سمانه ورچندی‌
Replying to
جناب منبع رسانه آمریکا نیستویدیوی جناب همتی رو ندیدین که چطور توضیح و تفسیر کرد؟ اخبار جناب پزشکیان رو ندیدین که تعریف میکرد این موضوع رو که آیا مشکل داره یا نداره؟خب حتما اخباری بوده که ماهم واکنش نشون میدیم ببینید چقدر اون عمل تباه هست بطور مشخص که حرفش تخریب حساب میشه
Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
شما توئیت آقای قالیباف را ندیدید؟؟

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
سخن طوفانی شهید حسن طهرانی‌مقدم (پدر موشکی ایران) | توصیه میشه حتما ببینیدمن قسم جلاله می‌خورم!امروز اونی که برای امام حسین (ع) گریه می‌کنههر کی که هست در هر جایگاهی، نتونه آقارو کمک کنه، بهش میگم که تو سرت بخوره!تو همون ابوموسی اشعری احمق هستی!مگه اسلام بازیچه این شعارها و مسخره‌بازی‌هاست؟!ا…Show more
1 MB
Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
در خصوص نظر رهبری:بد نیست سخنرانی آقای حداد عادل، پدر خانم رهبر را ببینید.نه این که نظر خود را به جای نظر رهبری جا بزنید
Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to
خب منظور؟ سخنان ایشان شنیدیمالان هم قطعا نمی‌گیم فلانی صددرصد خائن است، ان شاء الله بزودی حقایق بطور کامل روشن می‌شود گرچه تاکنون هم به اندازه کافی روشن شدهاما با توجه به اینکه این حضراتی که هنوز سنگ آنان را بر سینه می‌زنید نظر خود را بر رهبری ترجیح داده و بر خلاف رضایت قلبی نائب امام عصر به طی کر…Show more
Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
من هم باصحبت های شهیدتهرانی مقدم مشکلی ندارم واتفاقا معتقدم شور حسینی بدون شعور حسینی فایده ای نداردمسئله بنده این است که برخی افرادکه دیدندنه از هسته ای کاستیم نه تنگه هرمز کاملا باز شد و پول های بلوکه شده و... قرار است پرداخت شود، بجای حرف های منطقی از خبر ۱۰۰٪ رد شده گندم آمریکایی استفاده میکنند

Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
در عین اینکه می گویید به آمریکا هیچ اعتمادی ندارید، منبعتان برای تخریب مسئولین، ونس و رسانه های آمریکایی است!اگر می شود به آمریکا اعتماد کرد، خب مذاکره و توافق چه ایرادی دارد؟اگر هم نه، چرا منبعتان آمریکاست؟
Profile picture of ‌Po Ye‌
Replying to
https://virasty.com/Poye92/1782392011649213987کمتر دروغ بگین بلکه بشه بهتون اعتماد کرد...
Profile picture of ‌Po Ye‌
Po Ye

@Poye92  •  12h

شما که اینقدر ارادت دارین به رهبر انقلاب، نباید «نؤمن ببعض و نکفر به بعض» باشین که،اگه این رو قبول داری باید «علی الاصول» ایشون رو هم قبول کنین.ضمنا ملت رو مورد انتقاد قرار میدین که چرا حرف اجنبی رو باور میکنن؟ خب دلیلش دروغگویی شماست و نه اینکه ملت به دشمن اعتماد داشته باشه؛ نمونش هم تکذیب مذاکرات
Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
شما هم کمتر موقعی که کم میارید، به انسان ها تهمت بزنید که بشه بهتون اعتماد کرد

Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
در عین اینکه می گویید به آمریکا هیچ اعتمادی ندارید، منبعتان برای تخریب مسئولین، ونس و رسانه های آمریکایی است!اگر می شود به آمریکا اعتماد کرد، خب مذاکره و توافق چه ایرادی دارد؟اگر هم نه، چرا منبعتان آمریکاست؟؟
Profile picture of ‌سمانه ورچندی‌
Replying to
واقعا مشکلتون تخریب شدن مسئوله؟ اونم مسئولی که من اسمی نبردم فقط گفتم اونی که حرف از کیفیت میزنه و اینطور برده میشه که پول نفتش رو تعیین کنن براش اونم این شکلی پس خودشم بره بخوره حالا هرکی میخاد باشه... مگه از نظر شما این مشکلی نداره ؟ که وصفش تخریب حساب میشه؟
Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
مسئله اصلی بنده، بد بین کردن مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی استاین که بخواهید رهبر را تنها و همه را خائن معرفی کنید، جز نا امیدی و هم صدایی با رسانه های دشمن، دستاوردی دارد؟

Profile picture of ‌Po Ye‌
شما که اینقدر ارادت دارین به رهبر انقلاب، نباید «نؤمن ببعض و نکفر به بعض» باشین که،اگه این رو قبول داری باید «علی الاصول» ایشون رو هم قبول کنین.ضمنا ملت رو مورد انتقاد قرار میدین که چرا حرف اجنبی رو باور میکنن؟ خب دلیلش دروغگویی شماست و نه اینکه ملت به دشمن اعتماد داشته باشه؛ نمونش هم تکذیب مذاکرات
Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
دروغگویی ما؟من کی باشم😅اولا در خصوص علی الاصول بهتره کلیپ آقای حدادعادل رو ببینیدایشون که پدر خانم رهبر هستند.دیگه نمیشه گفت بی خبرند و...دوما، از نظر حقیر، رسانه های همسو با دشمن امثال ایران که چه عرض کنم اسرائیل اینترنشناله که در مردم القای نا امیدی می کنند و بی اعتمادسازی می کنند(ادامه👇)
Profile picture of ‌یا علی‌
من هم مخالف پنهان کاری ها بودم، و قطعا نسبت به قبل، اعتمادم به "اخبار" منتشر شده از مسئولین کمتره، ولی به نیت درستشون که خود آقا هم فرمودند، نه.

یا علی Replied

«از گندم ری نخواهید خورد »تقدیر الهی، همان تقدیر است ...
Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
در عین اینکه می گویید به آمریکا هیچ اعتمادی ندارید، منبعتان برای تخریب مسئولین، ونس و رسانه های آمریکایی است!اگر می شود به آمریکا اعتماد کرد، خب مذاکره و توافق چه ایرادی دارد؟اگر هم نه، چرا منبعتان آمریکاست؟؟

Profile picture of ‌یا علی‌
در عین اینکه می گویید به آمریکا هیچ اعتمادی ندارید، منبعتان برای تخریب مسئولین، ونس و رسانه های آمریکایی است!اگر می شود به آمریکا اعتماد کرد، خب مذاکره و توافق چه ایرادی دارد؟اگر هم نه، چرا منبعتان آمریکاست؟
Profile picture of ‌🚩﷽🏴یا ؏لـُِـٍِ𝓡𝓔𝓩𝓐ـُِےـٍَ‌
اگر ایران بدعهدی می‌کرد، آمریکا چه واکنشی نشان می‌داد؟ حتماً جنگ یا تحریم سخت. اما وقتی آمریکا بدعهدی کرد، چه هزینه‌ای پرداخت کرد؟ هیچ‌چیز. این یعنی در این رابطه، همیشه ما ضرر کرده‌ایم. اعتماد داشتن به کسی که تاوان نقض عهدش را نمی‌دهد، عاقلانه شرافتمندانه و غیرتمندانه نیست.
Profile picture of ‌یا علی‌
احسنت!پس اینکه با اخبار منابع کثیف و دروغگوی آمریکایی چون ونس مسئولین را تخریب کنیم، عاقلانه شرافتمندانه و غیرتمندانه نیست!

یا علی Replied

جاودانگی تاریخی‌ست و در راه یزید حتی از #گندم_ری هم نخواهی خورد، چه برسد به #ذرت_کالیفرنیایزید وعده و وعید می‌دهد، شاید کمی هم درهم طلا بدهد و عده‌ای به همین کم حسین را می‌فروشنداما حسین نَفَس می‌دهد و تو را با خود
Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
در عین اینکه می گویید به آمریکا هیچ اعتمادی ندارید، منبعتان برای تخریب مسئولین ونس و رسانه های آمریکایی است!اگر می شود به آمریکا اعتماد کرد، خب مذاکره و توافق چه ایرادی دارد؟اگر هم نه، چرا منبعتان آمریکاست؟

یا علی Replied

Profile picture of ‌مجید سرگزی‌
گندم ریخون بهای امام زمانعمر سعدبودShow more
Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
در عین اینکه می گویید به آمریکا هیچ اعتمادی ندارید، منبعتان برای تخریب مسئولین، ونس و رسانه های آمریکایی است!اگر می شود به آمریکا اعتماد کرد، خب مذاکره و توافق چه ایرادی دارد؟اگر هم نه، چرا منبعتان آمریکاست؟

یا علی Replied

Profile picture of ‌شیخ سعید جلیلی‌
قبول دارید در حقش جفا شد؟با دروغ ماجرای برجام نیم ساعته و این مذخرفات
Profile picture of ‌یا علی‌
شهید لاریجانی، مردی بود که پس از اینکه توسط همین جماعت انقلابی نما رد صلاحیت شد، رهبر شهید انقلاب علنا فرمود بروید و تجدید نظر کنید، اما این جماعت با صفت همیشگی خود، حتی حرف رهبر شهید را هم زمین گذاشتند و حالا برای ما ادعای ولایت مداری می کنند!#بنده_خدا_به_خدا_پیوست

یا علی Replied

Profile picture of ‌مسیب (گام آخر قبل از ظهور)‌
تبیین پیام رهبر انقلاب توسط دکتر حداد عادل .علی الاصولالبته این تبیین نکته بسیار مهمی دارد.وقتی آقای حداد عادل خزعبلات امثال رسایی و نبویان و ثابتی را درباره خیانت و غیره رد می کند یعنی این مطالب به سمع رهبری خواهد رسید
14 MB
Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
ببینیم در آن حد وقیح هستند که به پدر خانم رهبر انقلاب هم توهین کنند یا نه؟

یا علی Replied

Profile picture of ‌محمدباقر قالیباف‌
📍حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در هیئت ریحانة‌الحسین | ۳ تیرماه ۱۴۰۵
+4
Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
یادتان باشد، یزید کاری کرد که می گفتند: حسین خائن به اسلام است، حسین مگر نماز می خواند!بلا تشبیه، دست در دست یزید، بروید و دروغ بپراکنید و مسئولین را تخریب کنید.

Profile picture of ‌محمدباقر قالیباف‌
📍حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم عزاداری شب عاشورای حسینی در هیئت ریحانة‌الحسین | ۳ تیرماه ۱۴۰۵
+4
Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to
Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to and
دیگر چیزی ندارند که مسئولین را تخریب کنند، از اخبار دروغ و تکذیب شده استفاده می کنند

یا علی Replied

Profile picture of ‌بنده خدا🇮🇷‌
@Bandeh_khoda16 June 2026
سرگزی کارش به جایی رسیده که اهانت ناموسی به نظام اسلامی میکنه،اما باز هم معتقده که نظام دیکتاتوره!!!!جالب اینجاست که با این حجم از فحاشی و بی‌دینی، ادعای دینداری و دلسوزی برای حجابشون هم گوش فلک را کر کرده
Profile picture of ‌سهیل قاسمی‌
سهیل قاسمی

@Soheilgh20  •  16 June 2026

ایشون مجید #سرگزی هستند همان که وسط تجمعات با امربه معروف غلط و بیجا بانوان را ناراحت کرد.ایشون مانند براندازان نظام جمهوری اسلامی را #سرکوبگر و #دیکتاتور میداند.عجیب نیست؟؟پسرجان اگر نظام دیکتاتور بود تو الان آب خنک میخوردی نه علیه نظام فعالیت.قابل توجه اقایان امنیتی ‎@Ejeii ‎@S_Etelaat_faraja
Profile picture of ‌یا علی‌
ناراحت نباشیدانسان ها زمانی فحاشی می کنند که به استیصال رسیده اند.نمونه به دولت نشستن این فحاشان احمدی نژادی است که حتی خودشان هم گردن نمی گیرندش!

یا علی Replied

Profile picture of ‌کیان اکبرزاده‌
آقا یه سوال:این آقای #نبویانی که دولت شهید رئیسی رو هم خائن به منافع ملی معرفی میکرد؛ برحقه؟یا فقط نبویانی که بگه: پزشکیان خائنه، برحقه؟پ ن: سینه‌ام را برای لشکر فحاش آماده کرده‌ام:)))
Profile picture of ‌یا علی‌
Replying to
بعضی آقایون، خودشون رو معیار حق می دونن و نبویان و یامین پور رو تا زمانی بر حق میدونن که مثل خودشون چشم و گوش رو ببندن و هرچی از دهنشون در میاد رو به هرکی بهشون انتقاد کرد بگن...ما هم خیلی وقته از این آقایون فحش می خوریم.وقتی سر دسته هاشون تریبونی برای فرافکنی و فحاشی ندارن، میان به ما فحش میدن.