ترامپ اپستینی گفت مردم ایران گرسنه هستن بعد گندم انداخت جلومون غلاتش رو تخ میکنه برای بَرده ش که (بعضی) از مسئولین باشن.چون ما به نوبه خودمون اون غلات رو آتش خواهیم زد. حتی با معده خالیغلات آمریکا برای برده ی گدای غربنه ماتو و مسئول هم خواستی بخوری `بخور، نوش جونت.

