آقای ساعی، شما فرمودین داوطلبان بالای ۲۴ سال بروند سراغ آزمون استخدامی، اما فعلاً معلوم نیست این آزمون برگزار شود. وقتی تنها راه ورود به آموزشوپرورش، قبولی در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی است، آیا منطقی است شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان همچنان روی ۲۴ سال بماند،#افزایش_سن_فرهنگیان_به_۳۰_سال
2 MB