فرصت خوبی از سوی مدیریت شبکه اول سیما، فراهم شد تا در برنامه وزین #حماسه‌خوان، مباحثی را در نسبت رسانه و جنگ با توجه به اتفاقات جنگ تحمیلی اخیر، به بحث بگذاریم.دعوت می‌کنم که این برنامه را تماشا کرده و نکات تکمیلی، پیشنهادات و انتقادات خود را با من به اشتراک بگذارید تا از شما بیاموزم
18:31 - 4 August 2025



57 Replies

Profile picture of ‌🌿𝐙𝐚𝐢𝐧𝐚𝐛‌
@Zainab1124 August 2025
Replying to
آقای ساعی، شما فرمودین داوطلبان بالای ۲۴ سال بروند سراغ آزمون استخدامی، اما فعلاً معلوم نیست این آزمون برگزار شود. وقتی تنها راه ورود به آموزش‌وپرورش، قبولی در دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی است، آیا منطقی است شرط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان همچنان روی ۲۴ سال بماند،#افزایش_سن_فرهنگیان_به_۳۰_سال
2 MB

Profile picture of ‌🌿𝐙𝐚𝐢𝐧𝐚𝐛‌
@Zainab1124 August 2025
Replying to
آیا نباید کیفیت نیروی انسانی آینده آموزش‌وپرورش بر اساس تعهد، شناخت و تجربه سنجیده بشه؟جوانان زیر ۳۰ سال، با شناخت از مسیر و علاقه‌ای قلبی، وارد حرفه معلمی می‌شن.حذفشون یعنی حذف نیروهای ماندگار از آموزش کشور.#افزایش_سن_دانشگاه_فرهنگیان_به_۳۰_سال#فرصت_برای_همه

Profile picture of ‌🌿𝐙𝐚𝐢𝐧𝐚𝐛‌
@Zainab1124 August 2025
Replying to
به دلیل ظرفیت بالای پذیرش و محدودیت سنی، افرادی با تراز علمی پایین و سطح آمادگی ضعیف، صرفاً به دلیل احراز شرط سنی، موفق به ورود به دانشگاه فرهنگیان می شوند. در حالی که داوطلبانی با تراز بالا و آمادگی علمی مناسب، تنها به‌سبب چند سال تفاوت سنی، از این فرصت محروم می‌مانند.#افزایش_سن_به_۳۰_سال

Profile picture of ‌🌿𝐙𝐚𝐢𝐧𝐚𝐛‌
@Zainab1124 August 2025
Replying to
ما خواهان عدالت، فرصت برابر و حمایت از جوانانی هستیم که قلبشان برای خدمت در آموزش و پرورش این سرزمین می‌تپد.لطفاً صدای ماباشید و با افزایش سن دانشگاه فرهنگیان به ۳۰ سال موافقت کنید

Profile picture of ‌هادی کریمی‌
Replying to
سلام آقای ساعی یک سوال ،امسال و سال گذشته نزدیک به ۱۰۰هزار نفر با شرط سنی بیشتر از ۴۰ و ۴۵سال در آزمون استخدامی ماده ۲۸ وزارت آموزش و پرورش شرکت کرده و به عنوان معلم استخدام شدن،میشه بگید پس چرا من با ۲۶ سال سن از ورود به دانشگاه فرهنگیان محروم بودم،میشه بگید چرا ؟؟؟

Profile picture of ‌🌿𝐙𝐚𝐢𝐧𝐚𝐛‌
@Zainab1124 August 2025
Replying to
جذب افراد با پیش‌زمینه‌های علمی و تجربی متنوع، به پویایی بیشتر محیط‌های آموزشی و ارتقای کیفیت یادگیری کمک شایانی می‌کند. خواهشمندیم با افزایش سقف سنی پذیرش در دانشگاه فرهنگیان به ۳۰ سال ، فرصت تلاش برای دستیابی به هدف و علاقه‌مندی‌های آموزشی را برای این دسته از افراد فراهم کنید.

Profile picture of ‌🌿𝐙𝐚𝐢𝐧𝐚𝐛‌
@Zainab1124 August 2025
Replying to
#فرصت_برابر_حق_ما_جوانان_است #افزایش_سن_ دانشگاه فرهنگیان_به_۳۰_سال

Profile picture of ‌🌿𝐙𝐚𝐢𝐧𝐚𝐛‌
@Zainab1124 August 2025
Replying to
لطفا از ما جوانان حمایت کنید ما جوانانی هستیم که تنها به‌خاطر شرط سنی، از شرکت در کنکور فرهنگیان محروم مانده‌ایم.محدودیت سن، شرطی ناعادلانه و مانعی بزرگ بر سر راه علاقه‌مندان واقعی به معلمی‌ست.#افزایش_سن_دانشگاه_ فرهنگیان_به_۳۰_سال

Profile picture of ‌هادی کریمی‌
Replying to
آقای ساعی میشه بگید چرا هزاران نفر از جوانان لايق و شایسته ایران رو فقط بخاطر سن از معلم شدن محروم کردید،آزمون استخدامی ماده ۲۸ وزارت آموزش و پرورش از سال آینده به احتمال زیاد برگزار نخواهد شد ،اما شما به ما میگید بریم در یک دانشگاه عیر مرتبط یک مدرک بگیریم تا شاید در آینده آزمون استخدامی برگزار شد

Profile picture of ‌🌿𝐙𝐚𝐢𝐧𝐚𝐛‌
@Zainab1124 August 2025
Replying to
شرط سنی فرصت تلاش را از هزاران نفر گرفته و امید بسیاری از جوانان را خاموش کرده است.از شما تقاضا داریم که از ماهم حمایت کنید و صدای‌ما هم باشید 🙏🏻💔#افزایش_سن_دانشگاه_فرهنگیان_به_۳۰_سال

Profile picture of ‌🌿𝐙𝐚𝐢𝐧𝐚𝐛‌
@Zainab1124 August 2025
Replying to
جوانان زیادی با علاقه به آموزش از ورود به دانشگاه فرهنگیان بازمانده‌اند؛ فقط به دلیل شرط سنی خواهش میکنم پیگیر این موضوع باشید و نزارید به ما جوانان زیر ۳۰ سال ظلم بشه #افزایش_سن_دانشگاه_فرهنگیان_به_۳۰_سال

Profile picture of ‌فاطمه‌
@Fati_13794 August 2025
Replying to
اقا ساعی چرا با افزایش سن فرهنگیان موافقت نمیکنید چرا با وجود اینکه ۵ ماه پیش وزیر اموزش پرورش برا افزایش نامه. دادن شورا کاری نمی کنه

Profile picture of User
@user1752789871434 August 2025
Replying to
سلام و عرض ادب به گفته چند نفر از مسئولین خصوصا سخنگوی وزارت آموزش و پرورش معلوم نیست از سال آینده ازمون استخدامی ماده ۲۸ وزارت آموزش و پرورش برگزار بشه آیا زمان افزایش شرط سنی دانشگاه فرهنگیان نرسیده

Profile picture of ‌Mohammadtaha zarei‌
@user175128690904 August 2025
Replying to
سلام آقای ساعی شما که خودتون یک معلم هستین چرا بفکر ما جوانان نیستین آیا یک جوان 25-26-27ساله برای تحصیل در دانشگاه فرهنگیان پیر هست لطفاً با افزایش سن موافقت کنید ما دو ساله داریم برای افزایش سن دانشگاه فرهنگیان تلاش میکنیم خدا خوشش نمی یاد کسی مانع آرزوی این همه جوان بشه

@user1751905789574 August 2025
Replying to
خواستار #افزایش سن دانشگاه فرهنگیان به 30 سال هستیم

@user1751905789574 August 2025
Replying to
با سلامبا توجه به محدودیت شرط سنی دانشگاه فرهنگیان ک اکنون 24 سال است و این یک سد محکم برای کسانی است که علاقه زیادی به شغل معلمی دارند میشود با این تفاسیر بهترین و منطقی ترین حالت #افزایش سن دانشگاه فرهنگیان به 30 سال است ک با این افزایش سن دانشجویانی توانمند وارد حیطه شغل معلمی میشود موافقت شود