بدون شرح
iriPinned post
فکر کنم بابای فردوسی پور بلژیکی بوده چقدر ناراحت بلژیک نتونسته ایران وببره این خود تحقیری و نگاه به غرب در بین امثال اینها زیاده همون موقع که فردوسی پور بخاطر حرکت وحید شمسایی که نماد ولایت امیر المومنین و نشون داد گارد گرفت باید میزدن تو دهنش البته اینا مفت برن مثل خیلی های دیگه.#بلژیکی_پو…Show more7 MB
حرم حضرت عبدالعظیم دعا گوی شما دوستان بودم #سیدالکریم@Mahoniya313 @zanbagheabiii59 @diamond13 @Zhrskr99 @bishin_binim_baba @Deliyar @mohajer_sph3 @LatifiOfficial
این تیم شیران یا علی مددخدا شاهده احساس میکرد رهبر شهید هم در ورزشکاه نشیته و بازی و نگاه میکنه بعد بازی پیام میده صحنه را دیدم شما نشان دادید قدرت اراده و ایمان را #ایران #ایران_مقتدر#ماشالا_تیم_ملی
بعد این حرومدلقمه ها میگن چرا نباید با انگلیس و امریکا دوست باشیم
فرق من و تو اینه که تو التماس عمو ترامپ و میکنیاما من التماس عمو عباس میکنم اررره من با تو منافق خیلی فرق دارم
شلوغش میکنید چرا طرف وطنش ناموسشهگفته به ناموسم دست بزنید گلوتونو میبرم خب دست نزنید #گلوتونو_میبریم
بسم اللهصحبت های حاج مهدی رسولیدرباره خونخواهی رهبر شهید• شب ششم محرم الحرام ۱۴۴۸ - ۱۴۰۵@mahdirasuli_ir #عزادار_حسینم 🖤🏴19 MB
بچه ها این شاهکار و از دست ندید بخونید اگر اشکی ریختید یا بغضی شکشت و دلی اندهگین شد بر این مصیبت نویسنده رو هم دعا بفرماییدگذر زمان نتوانست وفاداریاش را فرسوده کند و رشتهی پیماناش را بگسلد. در لحظهای که تاریخ در سکوتی سنگین فرو رفته بود، او ایستاد تا تمام سالهای زیستهاش را در یک حقیقت جمع کند و با خون خود، معنای کامل وفاداری را به پایان برساند.ble.ir/SedamoMishnavii/2424604922351060350/1782039568793
وقتی میگم گوسفند به هرکسی دست دوستی نده((این آقا قصاب و این هفدهمین گوسفندی بود که امروز قصابی کرد))پ.ن : درسته #گرگ و #روباه و#کفتار_مجازی داریم اما #گوسفند و #گاو_مجازی هم داریم.خدایا ما رو از دست هر دو گروه نجات بده
روزی که ظهر فهم بشر گرگ و میش شدظلمت نشست و سیطره ی آفتاب رفتآن روز دیپلماسی کوفی چه کرد کهمیدان به سمت خوردن یک چکه آب رفت#دیپلماسی_کوفی#اشعث_کندی#عباس_عراقچی#قاضی_شریح#سیدمحمد_خاتمی…Show more
عالی مینویسید همین چند لمحه ای که کسی توی گذر زمان ویراستی متوقف میشود تا این مطلب را بخواند شما رسالت خودرا انجام داده ایدگذر زمان نتوانست وفاداریاش را فرسوده کند و رشتهی پیماناش را بگسلد. در لحظهای که تاریخ در سکوتی سنگین فرو رفته بود، او ایستاد تا تمام سالهای زیستهاش را در یک حقیقت جمع کند و با خون خود، معنای کامل وفاداری را به پایان برساند.ble.ir/SedamoMishnavii/2424604922351060350/1782039568793
ببین گریه کن هاتو ببین سینه زن هاتوسرم سایبون میخواد همون چتر دست هاتوخودم کمتر از قطره ولی چشمامو دریا کن گناه دست من و بسته تو دستای من و وا کن…Show more
اون جواد مبرا که پاش برسه فحشذهمدبه رعبری میذهداینقدرذاین حروم لقمه استآبکتی هم که دیگه معلومه پروژه بگیر
میگه راست را باید گفت هر راست نباید گفتاقای نبویان حرف راست و درست و زد اما چون اسناد محرمانه بود نباید رسانه ای میشد اون چیزی کهدمشخصه اینه رهبر چند بار اعلام کرده من راضی نیستم و شخص رییس جمهور گفت گردن من من نماینده مردمم گردن من هرچی شد با من و منی که جزو مردم هستم منتظرم ببینم درست میشه …Show more