امشب اولین شب آرامش من بعد از آتش بس بود؛قلبم آرام گرفت.مُردیم و زنده شدیم تا اینکه امروز پیام آقاجانمان پخش شد.•الحمدللّه ربّ العالمین•
Pinned post
@mohsen_soltany27 June 2025امشب اولین شب آرامش من بعد از آتش بس بود؛قلبم آرام گرفت.مُردیم و زنده شدیم تا اینکه امروز پیام آقاجانمان پخش شد.•الحمدللّه ربّ العالمین•
دستهای پشت پرده، گرانیها را گسترش و رواج دادند تا مردم نسبت به کثیف ترین تفاهم نامه با آمریکا بعد از برجام در تاریخ نظام جمهوری اسلامی، سکوت کنند. اما کور خواندهاند؛مردم مبعوث شده، شما را زیر پا له خواهند کرد.
پ.ن. به نظر میرسد مردم مبعوث شده، باید حرکتی بزنند!❌مجلس شورای اسلامی را نمی گذارند باز بشود❌آقای نبویان را راه نمیدهند در صدا و سیما ❌به صدا و سیما حمله می کنند و می گویند صحبت امام شهید در مورد مذاکرات پخش نکنید ❌می خواهند مانع برگزاری اجتماعات شبانه بشوند و...👈آیا خلع قانونی هست؟!…Show more
❌مجلس شورای اسلامی را نمی گذارند باز بشود❌آقای نبویان را راه نمیدهند در صدا و سیما ❌به صدا و سیما حمله می کنند و می گویند صحبت امام شهید در مورد مذاکرات پخش نکنید ❌می خواهند مانع برگزاری اجتماعات شبانه بشوند و...👈آیا خلع قانونی هست؟!…Show more
یکی مداحی محمد حسین حدادیان، آماده کرده بود که میگفت سردار قالیباف خداقوت، حالا باید بخونه:سردار قالیباف خداحافظ
خُرده نگیرید این صحبتها اصلا خلاف وحدت، خود تحقیری و چراغ سبز به دشمن نیست.اگرترامپگفت،اگر طرف مذاکره کننده ایرانی را گروگان بگیریم یا ترور بکنم،شما چکار میکنید؟!بگین از طرف ما مشکلی ندارد، چون در قانون ما ساز و کاری برای جایگزینی آنها تدبیر شده.اگر هم آنها را ترور کردند و یا گروگان گرفتند؛بگین خون بهای آنها آزادی قدس است و به مذاکرات ادامه بدهید.
اگرترامپگفت،اگر طرف مذاکره کننده ایرانی را گروگان بگیریم یا ترور بکنم،شما چکار میکنید؟!بگین از طرف ما مشکلی ندارد، چون در قانون ما ساز و کاری برای جایگزینی آنها تدبیر شده.اگر هم آنها را ترور کردند و یا گروگان گرفتند؛بگین خون بهای آنها آزادی قدس است و به مذاکرات ادامه بدهید.
عجبمحرمیشدامسال...کاش ما هم شهید شویم و تشییع ما همزمان با تشییع آقای شهید باشد.دنیا بدون شما آقاجان ارزشی ندارد.😭😭
راستی صدا و سیما که می گفتید میلی است و مخاطب ندارد.پس این همه فشار بر رسانهای که مخاطب ندارد برای چیست؟!!❌صحبت امام شهید پخش نشود.❌مجلس را ببندید.❌صدا و سیما را ببندید.✖️تا دولت بتواند کار خودش را بکند.
❌صحبت امام شهید پخش نشود.❌مجلس را ببندید.❌صدا و سیما را ببندید.✖️تا دولت بتواند کار خودش را بکند.
رفقا یکی دست قالیباف را بگیره از قطار انقلاب پیاده نشه.بنده خدا را فریبش دادن و بهش گفتن ایستگاه آخر نظام و انقلاب است.
وقتی آقایون جلوی صحبتهای صریح امام شهید در مورد مذاکرات را در رسانۀ ملی می گیرند،انتظار دارید جلوی تببین کنندۀ این بیانات را نگیرند؟!#نبویاندمتگرمخیلیمردی
گلابیهای برجام VS انبههای اسلام آباد.میل کنید نوش جان❌البته آقای قالیباف شاید انبههای اسلام آباد را میل کنید اما از گندم ری نمی توانید بخورید، از ما گفتن بود.
دم اون کسی که به صدا و سیما فشار آورد،گرم؛کاری کرد که تبیین دقیق و زیبای آقای نبویان ، به گوش همۀ ملت ایران برسد.#دستمریزاد
دیگر تمام شد دورانی که افرادی بتوانند به امام مجتبی زمانه بگویند یامذلالمومنین، ما هستیم و با صدای رسا خواهیم گفت: یامعزالمومنین
باتوجه به بیانیۀ دیشب امام سید مجتبی خامنهای دوباره سوالم را تکرار می کنم👇👇👇آقای عراقچی فرمودند،آمریکاییهافکر می کردند چون درجنگ دوازده روزه انتظار جواب کوبندۀ ایران را نداشتند، غافلگیر شدند.برای همیننقشۀ فتنۀ دیماه وجنگ رمضانرا برنامهریزی و اجرا کردند.👈خوب آقای عراقچی چه کسانی در جنگ دوازده روزه باعث شدند در زمانی آتش بس را قبول کنیم، که دشمن مستأصل بوده؟!
یکی از شباهتهای برجام با این تفاهمنامه این هست، ایران پایبند به مفاد می ماند ولی آمریکا پایبند نمیماند.مردم عزیز، الان وقت بعثت دوم ما هست؛لبنان را دریبابیم...
میدانداران انقلابی در خیابان؛جو خیابان را خطدهی و جهتدهی کنید تامردم مطالبهای محکم و صریح برای باز شدن مجلس شورای اسلامی داشته باشند.👈اینکار برای جلوگیری از خطای محاسباتی در مسئولین بسیارمفید و مؤثر است.📍ازقدیم می گفتن ماهی را هروقت از آب بگیریم تازه است.دست بجنبانید تا دیرتر از این نشده.