18 April 2026
امشب به مناسبت روز دختر با تنها خواهرزادم رها که ۱۷ سالشه رفتیم یه دوری زدیم و یه شامم خوردیم ولی هرچی گفتم کادو چی میخوای گفت همه چی جز آیفون 17 دارم😀 گفتم فعلا با آیفون 15 یه عکس بگیر بذارم مجازی خیلی وقته عکس نذاشتم. آمریکا رو فتح کردیم میریم از لس آنجلس 17 میخریم😁
ایشالا همیشه سلامت و تندرست باشید 💐
00:05 - 19 April 2026

4 Reactions
252 Views