اولین گند توافقنامه بوش داره در میادشعام در بیانه اش گفته که تا ۶۰ روز هیچ گونه هزینه ای از کشتیها اخذ نخواهد شد و جالبتر اینه که میگه این هزینه توسط جمهوری اسلامی ایران پرداخت خو اهد شدلعنتیا ما که داریم شاخ در می آریمیکی از شروط رهبری که اجرا نشد هیچ،تا ۶۰ روز غرامت هم باید بدیمتوروخدا بمیرید!

