شورای‌عالی امنیت ملی اعلام کرد به موجب توافق با آمریکا، ایران به مدت 60روز از کشتی های عبوری تجاری از تنگه هرمز، هزینه خدمات دریافت نمی کند، اما سوال این است:1. عدم اخذ هزینه ناشی از تمایل ایران است یا فشار آمریکا؟2.با توجه به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از تردد کشتی های کشورهای متخاصم به ویژه رژیم کودک کش صهیونیستی، چرا اجازه می دهید کشتی های این رژیم آن هم بدون هزینه از تنگه هرمز رد شوند؟3.با عنایت به تاکید رهبر شهید مبنی بر قطع شریان اقتصادی رژیم صهیونی، چرا با مدیریت و اجازه شما و بدون پرداخت هزینه، کشتی های رژیم صهیونی از تنگه هرمز باید عبور کند؟
10:01 - 19 June 2026



66 Replies

Profile picture of ‌اسلام علی یاری‌
Replying to
اولین گند توافقنامه بوش داره در میادشعام در بیانه اش گفته که تا ۶۰ روز هیچ گونه هزینه ای از کشتیها اخذ نخواهد شد و جالبتر اینه که میگه این هزینه توسط جمهوری اسلامی ایران پرداخت خو اهد شدلعنتیا ما که داریم شاخ در می آریمیکی از شروط رهبری که اجرا نشد هیچ،تا ۶۰ روز غرامت هم باید بدیمتوروخدا بمیرید!

Profile picture of ‌ابو مهدی البهورز‌
Replying to
مرگ بر دروغگو

Profile picture of ‌هم نامِ خواهرش🌻‌
Replying to
باااااید مسئولین نظر آقا رو انجام بدن تا دیر نشده.ما #نمی‌پذیریم

Replying to
جواب ساده ست جناب نبویان الامامور معذور

Profile picture of ‌امین‌
سلام . آقای نبویان عبارت درباره توافق نامه در متن سخن رهبری نیامده. عین متن را بنویسید و لطفا تفسیر به رای نکنید .بعد میگن چرا مردم غدیر رو فراموش کردن و منظور مولا یعنی دوست نه سرپرست و امام . لااقل بزارید ۲۴ ساعت رد بشه بعدا .....ممنون

Profile picture of ‌رسول رنود‌
Replying to
اتفاقا مهمترین موضوع ورود بازرسان آژانس به ایران برای پیدا کردن مواد غنی شده و تجزیه تحلیل میزان خسارات به مناطق هسته ای ایرانه چون بعد از تکمیل اهداف و شناسایی ها قطعا جنگ دیگری را پایه گذاری خواهد کرد. ویتکاف خبر بازرسی ها را رسانه ای کرد.

Profile picture of ‌مهدی شارکی‌
Replying to
ما با مسئولی که عملکردش مخالف نظر رهبری باشد تعارف نداریم چون 👇

Profile picture of ‌حسین رودسری‌
Replying to
فعلا تنگه تقریبا بسته است حاجی

Profile picture of ‌فریاد سکوت‌
Replying to
خدا لعنت کنه این جماعت بی عقل حال بهم زن رو😑😑آخه چقدر چند بار باید از یک سوراخ گزیده بشید که برای یبار هم که شده آدم بشید و بشه آدم خطابتون‌ کرد😑😑😑

Profile picture of ‌☫•°ॐहहाEMAD कहॐ°•☫‌
Replying to
‏قالیباف : هرآنچه که با زدن میخواستیم بگیریم چند برابرش را با مذاکره گرفتیمپی نوشت :واقعا شما چه میخواستید که چندبرابرش را گرفتید؟!ما انتقام میخواستیم! گرفتید؟ما غرامت میخواستیم! گرفتید؟ما کنترل تنگه هرمز میخواستیم! گرفتید؟ما استفاده مستقل از انرژی هسته ای میخواستیم! گرفتید؟

Profile picture of ‌علی درّودی‌
Replying to
👈 کد جدید حسام الدین آشنا عنصر نفوذی و بد سابقه و اتاق فکر حسن روحانی و ظریف اشبه الناس بابیهیعنی اینکه این رهبری جدید هم مثل رهبر قبلی ساز ناکوک برای مذاکره میزنه پس این یکی رو هم ترور کنید جز این تفسیر دیگه ای هست ؟؟؟

Profile picture of ‌اسلام علی یاری‌
Replying to
هردم از این باغ تفاهم بَری می رسد اولین هزینه ، ویرانی و تصرف جنوب لبنان و دومین هزینه باج به آمریکا ( قراربود ما عوارض بگیریم، حالا انگار باید باید باج بدیم)نتیجه وعدم رضایت رهبری و تحمیل تفاهم بر ایشان ، چیزی جز چیدن گلابی های تفاهم توسط آمریکا و سگ هارش نیست.شعام دچار پیر عقلی شدید شده است.

Profile picture of ‌P_aftab 62‌
Replying to
این توافق جز ذلت و خیانت چیزی نیست

Profile picture of ‌رضا حصاری‌
Replying to
از خیانت لذت میبریم دو‌تایی😂

Profile picture of ‌علی درّودی‌
Replying to
امشب همه چیز مشخص شد و واژه مضخرف همه چیز با رهبری هماهنگه تبدیل به پشم شد حالا که همه کارات رو انجام دادی و گرد و خاک هات رو هم کردی لطفاً درب مجلس رو باز کن بذار مردم یکم نفس بکشن مردیم از گرونی های افسارگسیخته

Profile picture of ‌یامهدی ادرکنی🇮🇷🇵🇸‌
Replying to
متاسفانه دیگراعتمادی به حرفهای شما نمیشود داشتاول مطمئن شوید بعد منتشر کنید

Profile picture of ‌صابر مالکی‌
Replying to
آقا سید متاسفانه دادن رفت!ولی ما ملت پا پس نمی کشیم و ولکنشان هم نیستیم