سلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند ▫️با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان (علیهالسلام) نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کردهاند و صلاح کشور را در آن نمیبینند.Show this thread
Replying to andسلام بر هر کسی که خدا مقدر کرده است نوشته مرا بخواند ▫️با پیام اخیر رهبر انقلاب اسلامی مشخص شد نائب امام زمان (علیهالسلام) نظرشان غیر از این مسیری است که آقایان مسئولین طی کردهاند و صلاح کشور را در آن نمیبینند.Show this thread
Replying toلااقل برای مفاد تفاهمنامهای که خودتان امضا کردید دوزار ارزش قائل شوید و پاسخ جنایات لبنان را بدهید.@drpezeshkian @IRIMFA @Ghalibaf @President
Replying to
Replying to😓 علت آمار بالای شهدای امروز در جنوب لبنان (تا این لحظه بیش از ۱۰۰ شهید) اعتماد مردم این منطقه به تفاهمنامه اخیر میان ایران و آمریکا و بازگشت آنان به خانههایشان بود.بسیاری از ساکنان جنوب لبنان به منازل خود بازگشتند، زیرا اطمینان داشتند که این تفاهمنامه نقض نخواهد شد.محمد مسلم وافی
Replying toلبنان فقط آزمون اراده نیست آزمون شرافت و وفاداری ایرانیه!
Replying toاولین بند تفاهم نامه نقض شده است. چندین لبنانی از دیشب تاکنون شهید شده اند. نبطیه زیر بمباران است. رژیم عقب نشینی نکرده و نمی کند. نیروهای مسلح و قرارگاه خاتم امشب به اسرائیل حمله کنند.
Replying toیه ابله یه سنگ انداخت توی چاه. حالا هی عقلا را دور چاه جمع کنید.
Replying toدوستان من، عزیزان هیأتی مگر شیعیان لبنان برادران ما نیستند؟مگر آن ها هم عاشق سیدالشهدا نیستند؟مگر همه برادران دینی نیستیم؟پس چرا ساکت هستیم؟چرا صدایی از ما در نمیآید؟چرا در هیأت ها، در فضای مجازی، در خیابان ها، در شعارها، در پلاکاردها از مسئولین مطالبه دفاع از حزب الله را نمیکنیم؟اگر شب ها در…Show more
Replying to
Replying to
Replying toخود دشمن اقرار کرده که امتیاز جالبی ازمون گرفته و داره پایکوبی میکنه،انقدر از امتیاز راضی هست که اسراییل با خیال راحت داره لبنان را نابود میکند.طرف ما برای عمل به تعهدش به دشمن خیلی عجله دارد کاش کمی از این عجله را برای اجرای تعهدش به امام امت بذاره.ایندفعه خطایی صورت بگیره شعام بایدپاسخ بده...
🔻بابا مردم جنوب لبنان به اعتبار توافق ننگین ، برگشتن به خونه هاشون و الآن دارن قتل عام میشن ، چرا نمی فهمید ؟!به داد شیعیان لبنان برسید!#لبنان
Replying toلعنت و نفرین به جریان نفوذی که حاصل آن شد:#ایران_محور_شرارت#ترور_دانشمندان#پلمپ_تاسیات_هستهای #قتلهای_زنجیرهای#برجام #ترور_اسماعیل_هنیه#ترورسید_حسن_نصرالله#ترور_سرداران#ترور_رهبری…Show more
@reza_256dReplying toخب داداش پیگیر شو در مجلسو باز کنن وزیر خارجه رو، رئیس جمهور رو دعوت کن بیان بابت کاری که کردن جواب بدن بهت دیگهتو نماینده ای مثلا !چرا داری خواهش و تمنا میکنی؟!از ابزارای قدرتت استفاده کن مرد!!🤦♂️
Replying toبند اول توافق همچنان داره با قدرت توی لبنان اجرا میشه آقای قالیباف !!!231 KB
Replying toبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِافق دانایی، افرازگاه حقیقت فرازگاه خردستان من و نهجالبلاغه #رستاخیز_پول ویراست دومبه قلم: فتحعلی علوی سوق بوی اسکناس، عطر آخرین دم پاکی است که در ریههای حقیقت، به فاز قرمز میرود.اینجا زیستبوم، جنگلی از سرابهای #ریا ست که در آنShow this thread
Replying to🔴 بوی بد تعطیلی مجلس✍ حجتالاسلاموالمسلمین رسایی#مجلس_را_باز_کنید