ریشه تمام مشکلات جهان و بالاتر از اون ، در تاریخ از 2 چیز هست :افراط و تفریط .افراط از نوع تعصب و لجبازیتفریط از نوع جهل و ندیدن حقحالا پیامبران در بیرون از مذهب با این دو جنگیدند .ائمه با درون مذهبی های این دو جنگیدند .والسلام ✋
iriPinned post
@nem_owrangi12 April 2026ریشه تمام مشکلات جهان و بالاتر از اون ، در تاریخ از 2 چیز هست :افراط و تفریط .افراط از نوع تعصب و لجبازیتفریط از نوع جهل و ندیدن حقحالا پیامبران در بیرون از مذهب با این دو جنگیدند .ائمه با درون مذهبی های این دو جنگیدند .والسلام ✋
@nem_owrangi12 May 2026غالباً جامعهها از راه گرايش صد در صد به باطل، به گمراهى كشيده نمىشوند، بلكه از افراط در يک حق به فساد كشيده مىشوند.📙 استاد مطهری، انسان کامل، ص۳۶اقای مطهری ، 100 سال از زمانه ات جلو بودی ...راستی ، الان اینجا بودی چی میگفتی ؟#افراط #شهید_مطهری #سوپر_انقلابی
@nem_owrangi12 May 2026باید چو ذکر هو کنم در سینه نقش او کنمتا روی دل آنسو کنم سبحانه سبحانهامرش نبودی گر مرا کی ذکر من بودی روامن از کجا او از کجا سبحانه سبحانهیادمه چون این شعر قافیه های جالبی داشت ،،،:
@nem_owrangi10 May 2026بعضی وقت ها یسری کامنت ها یا ویراست هارو میخونم ،با خودم میگم اینا دارن جدی میگن یا شوخی ؟جدی سوال میشه برام 😁
@nem_owrangi8 May 2026https://virasty.com/nem_owrangi/1778185215356137933یعنی ، شاید آتش بس فریبی بود برای آمریکا ،از طریق ایرانولی چون مشکلاتی هست، به خود #مردم_مبعوث ، سیگنال ضعف مخابره شد . اما بنظرم خود #شیطان_بزرگ میدونه چه فریبی خورده !!با مجتبی طرفه !#ناقوس_جنگاینکه ما نمیدونیم دقیقا چه اتفاقی داره میفته و چرا یهویی انقدر تناقضات متفاوتی رقم میخوره ، شاید به این دلیل باشه که نه دشمن ، #آقا_مجتبی رو میشناسه و نه #مردم_مبعوث !و خب وقتی چیزی رو نشناسیم و دربارش صحبت بکنیم ، دچار #مغلطه میشیم .که خودتون هم زیاد دیدید !(ادامه 👇)Show this thread
@nem_owrangi7 May 2026اینکه ما نمیدونیم دقیقا چه اتفاقی داره میفته و چرا یهویی انقدر تناقضات متفاوتی رقم میخوره ، شاید به این دلیل باشه که نه دشمن ، #آقا_مجتبی رو میشناسه و نه #مردم_مبعوث !و خب وقتی چیزی رو نشناسیم و دربارش صحبت بکنیم ، دچار #مغلطه میشیم .که خودتون هم زیاد دیدید !(ادامه 👇)
@nem_owrangi5 May 2026هرکسی رو هم که از خونه پرتش کردن بیرون ، شده اقتصاددان و تحلیلگر بازار های مالی !حرف ها هم که همش کپی همدیگه هست !همشون هم میگن ببینید ، نقطه زنی توی ورود و خروج کار هرکسی نیست !#جنگ_روانی #اقتصاددان_کوچهبازاری
@nem_owrangi4 May 2026مشکل ما اینه که جواب هایی رو دادیم ، بدون اینکه سوالی رو مطرح کرده باشیم .حرفای سنگین رو آنقدر تکرار کردیم و در مکان اشتباه گفتیم ، که ارزشش اومد پایین! قبل از اینکه بگویم شیطان کی بود و چیکار کرد ، گفتیم: امام گفته <آمریکا شیطان بزرگ است> . نه قبلش رو گفتیم نه بعدش !#تربیت_مدرسهای #اونور_بوم
@nem_owrangi27 April 2026در یکی از سفرها، همسفری داشتیم مغرور و خودخواه. استاد، رفتارهای او را میدید ولی چیزی نمیگفت. ولی ما گاهی با او بحث می کردیم ولی فایدهای نداشت. اتوبوس ایستاد تا استراحتی کنیم. خربزه بزرگی گرفته بودیم تا همه با هم بخوریم. آن شخص، بدون اجازه رفت سراغ آن خربزه.
@nem_owrangi27 April 2026چقدر راحت افراد رو از دایره انقلاب و بعثت بیرون میکنیم ،انگاری یادمون رفته که ما هرروز اینجا با خیالت راحت میشینیم و همون افرادی که بیرونشون کردیم دارن برای عزت اسلام و کشور شبانه روزی دارن تلاش میکنن#مذاکرات #جنگ_رمضان #قالیباف #عراقچی #شهید_لاریجانی
@nem_owrangi22 April 2026علی الحساب با تعلیق نه جنگ نه صلح ،یه فاز جدیدی از جنگ رسیدیم که گفتم :جنگ اقتصادی .چرا ؟ چون دشمن میآید فولاد و پتروشیمی ایران رو میزنه ،و تازه چند روز پیش ، نابودی بعضی تاسیسات شرکای ایران مثل روسیه پخش میشود !
@nem_owrangi22 April 2026🔴 آیتالله نوری همدانی: از همه دلسوزان کشور انتظار میرود از هرگونه سخن یا عملی که موجب تضعیف جبهه داخلی و یا خدای ناکرده تخریب مذاکرهکنندگان شود، پرهیز کنند