یه چیزی خیلی جالبه ، تو دوره های ارشد و دکترا رشته های علوم تربیتی دانشگاه های تهران ، بهشتی ، علامه اکثر دانشجو ها از دبیران خود آموزش و پرورش هستن ، ولی دریغ از اینکه کسی توجهی کنه ، تازه ناراضی اند چرا ادامه تحصیل میدی
@arefeh_b199723 February 2026Replying toیه چیزی خیلی جالبه ، تو دوره های ارشد و دکترا رشته های علوم تربیتی دانشگاه های تهران ، بهشتی ، علامه اکثر دانشجو ها از دبیران خود آموزش و پرورش هستن ، ولی دریغ از اینکه کسی توجهی کنه ، تازه ناراضی اند چرا ادامه تحصیل میدی