هیچ کدوم از طرفین این نقض آتش بس را گردن نخواهند گرفت ؛صبح بلند میشیم و میبینیم انگار نه انگار خبری شده !
23:49 - 7 June 2026



64 Replies

Profile picture of ‌یک ایرانی‌
@Irani487 June 2026
Replying to
رسما سیرکه

Profile picture of ‌مهدیـه‌
@Mimre297 June 2026
Replying to
دقیقا دقیقا 👏🏻

Profile picture of ‌مریم‌
@Maryam19867 June 2026
Replying to
ولی بلاخره تمومش میکنیم💪

Replying to
خدا از دهنت بشنوه مرد

Replying to
سلام یعنی میگید جنگ تموم میشه و اعلام میکنن

Replying to
سلام سید جانبله به احتمال خیلی زیاد همینی میشه که شما میگیدبه نظرم تا آبان ماه یا نهایت تا آذرماه اینطور باشههی یکی من یکی تو میکننیاعلی

Replying to
فک نکنم ولی

Replying to
درست زمانی که فکرش را نمیکند امریکا حمله خواهد کرد اینجوری نیست قبلش خبر بده جنگنده های خودی تو آسمون بچرخن.پس همیشه هوشیار باشید.

@Asaloo8 June 2026
Replying to
اقای ابهری اون اوایل که اتش بس شده بود گفتین این اتش بس نقض میشه الان نه ممکنه ۶ ماه دیگه با توجه ب این شرایط ک میگین توافق میشه بعد توافق هم احتمالش هست؟

Replying to
سلام آقا سید بی زحمت دایرکت و چک کنید

Replying to
ولی باید مراقب باشیم صبحش خبر حمله به لبنان و بندرعباس نشنویم

Profile picture of ‌مریم‌السادات تقوی اهرَمی‌
@Maryamtqv8 June 2026
Replying to
وعده الهی تخلف ناپذیر است. با احترام

Replying to
چرا انقدر مطمئن حرف میزنید؟

Replying to
یعنی اسرائیل حمله نمیکنه بخابیم ما

@Mina44908 June 2026
Replying to
دقیقا درست زدی توهدف آقاسید

Replying to
خدایا ... خودت آرامش ب کشورمون و مردم شریفمون برگردون.... الهی آمین

Replying to
یک مقدار دست از افراط گرایی بردارید من به عنوان یک شهروند با حرفهای زیبا کلام موافق هستم چون هر روز باید برای خرج زجر بکشیم که مثلا اسراییل بدست ما نابود شود دست بردارید بخدا

@Ma6389598 June 2026
Replying to
فقط زود تموم بشه و خوب تموم بشه 😢

Profile picture of ‌The relax 98‌
@Relaxing8 June 2026
Replying to
جنگ که نیست بچه بازیه